Hoe oud zijn jullie?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Action-Man
- Mountainbiker
- ghostinaction
- Mountainbiker
Post by ghostinaction »
ikke binne een paar dagen 14 ^_^
en ik voel mij nog als ne baby van 1 jaar
ik kan namelijk nog nie fietsen
MAAR IK PROBEER AL 7 MAAND!
en ik voel mij nog als ne baby van 1 jaar
MAAR IK PROBEER AL 7 MAAND!
Okee, jullie hebben er om gevraagd. 't Gemiddelde nog effe omhoog.
Ikke 52 jaar, en doe het nog maar 2 jaar. Zodus, één van de oudste hier.
Ge krijgt er ineens mijne verjaardag bij: 29/06/53
Weet je wat ik raar vind: iedereen ligt hier nu heel tof te doen tegen mekaar, en als ge nen biker tegenkomt onderweg bezien ze u bijna van de weg af. Ik ben fier op mijne bike zenne, en het enige wat ik moet doen is trappen, just gelijk iedereen.

Weet je wat ik raar vind: iedereen ligt hier nu heel tof te doen tegen mekaar, en als ge nen biker tegenkomt onderweg bezien ze u bijna van de weg af. Ik ben fier op mijne bike zenne, en het enige wat ik moet doen is trappen, just gelijk iedereen.
ik groet bijna elke mtb'er , koerser , recreatiefietser ...mobike2 wrote:Okee, jullie hebben er om gevraagd. 't Gemiddelde nog effe omhoog.
Weet je wat ik raar vind: iedereen ligt hier nu heel tof te doen tegen mekaar, en als ge nen biker tegenkomt onderweg bezien ze u bijna van de weg af. Ik ben fier op mijne bike zenne, en het enige wat ik moet doen is trappen, just gelijk iedereen.![]()
dusja
meestal krijg'k wel nix terug , soms wel , meer van recreatiefietsers ( maw oudere mensen enzo die'k kruis op verharde wegen , meestal op weg naar hechtel !
Ewel Spyder, ben blij dat je het ook zegt. Ik groet maar verwacht niks terug en ik krijg nog gelijk ook. Een dwaze blik ja. Maar, het zullen er allemaal zijn die niet hier op deze site komen.
Ik dank ook de mensen die effe opzij gaan om mij door te laten. Ook de wandelaars groeten je wel.
Enkel die mensen die hun honden laten loslopen heb ik een gloeiende hekel aan, niettegenstaande er op het domein staat dat ze hun hond aan de leiband moeten houden.
Okéé, dit terzijde, het gaat hier om de ouderdom van de bikers.
Ik dank ook de mensen die effe opzij gaan om mij door te laten. Ook de wandelaars groeten je wel.
Enkel die mensen die hun honden laten loslopen heb ik een gloeiende hekel aan, niettegenstaande er op het domein staat dat ze hun hond aan de leiband moeten houden.
Okéé, dit terzijde, het gaat hier om de ouderdom van de bikers.