15/08/05 marathon poperinge
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
@sleery
Op de Casselberg valt dat nog mee. Vooral de Catsberg heeft met dat probleem te kampen.
Om dat probleem deels op te lossen schilderen we ook nog pijlen met kalk en hangen we lint op.
Bovendien zijn er 4 pechdiensten te velde die de pijltjes opnieuw hangen als ze daarvan op de hoogte worden gesteld.
Meer kunnen we niet doen denk ik...
Op de Casselberg valt dat nog mee. Vooral de Catsberg heeft met dat probleem te kampen.
Om dat probleem deels op te lossen schilderen we ook nog pijlen met kalk en hangen we lint op.
Bovendien zijn er 4 pechdiensten te velde die de pijltjes opnieuw hangen als ze daarvan op de hoogte worden gesteld.
Meer kunnen we niet doen denk ik...
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
Voor de twijfelaars : het parcours is vernieuwd en de heuvels liggen in omgekeerde volgorde en er zijn wat nieuwe stukken...Magura wrote:Vorig jaar ook de 120km gedaan. Was toen de moeite waard. Wel spijtig van de lekke band, maarja. Organisatie was voor zover ik me herinner heel goed. Al twijfel ik dit jaar nog om mee te doen (vanuit de Kempen is het nogal ver rijden).
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
Toch een pienter baasje die Bing... en toch zal er op 15/8 iets vreemd zijn met die heuvels. Daar waar je verleden jaar de beklimming nam gaat het dit jaar meestal bergaf. We hebben daarvoor een speciale truc uitgehaald. Een tipje van de sluier : Als de Kemmel vorig jaar in het einde van de rit stond, dat hij dit jaar in het begin. Hoe zou dat kunnen...BING wrote:sean braire schreef:heuvels liggen in omgekeerde volgorde
Hoezo omgekeerde volgorde, ik ben er onlangs nog gepasseerd en alles lag er nog net zoals vroeger
Het lijkt me onmogelijk dat jullie de rit veranderd hebben. Dus is er maar een mogelijke verklaring: jullie hebben al die bergen verplaatst.sean braire wrote:Toch een pienter baasje die Bing... en toch zal er op 15/8 iets vreemd zijn met die heuvels. Daar waar je verleden jaar de beklimming nam gaat het dit jaar meestal bergaf. We hebben daarvoor een speciale truc uitgehaald. Een tipje van de sluier : Als de Kemmel vorig jaar in het einde van de rit stond, dat hij dit jaar in het begin. Hoe zou dat kunnen...BING wrote:sean braire schreef:heuvels liggen in omgekeerde volgorde
Hoezo omgekeerde volgorde, ik ben er onlangs nog gepasseerd en alles lag er nog net zoals vroeger
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Zwijg me ervan, vandaag nog met hem een ritje gereden, toffe pe.... Ik ga er ook voor, en kom waarschijnlijk met enkele vrienden. We gaan voor de 120 km, dus mensen tot dan he.....sean braire wrote:BING wrote::Toch een pienter baasje die Bing... en toch zal er op 15/8 iets vreemd zijn met die heuvels. ?