Dat moet je in autocenters kunnen vinden, ik heb er zo ooit italiaanse op mijn bolide geplakt...moest van mijn vriendinEpic wrote:Wat je vaak ziet is zo'n klein Belgisch vlagje net onder de zadelpen (achteraan), wie aan zoiets geraakt, gelieve me te laten weten waar. T'zou iets moeten zijn van 2x3cm maximum.
Transalp Challenge 2003
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- A d r i
- Mountainbiker
- Black Phantom
- Mountainbiker
Post by Black Phantom »
Uw vriendin vroeg om een vlag op uw bolide te plakken ??? Euhm .... want noemt gij dan uwen bolide? Hetzelfde als wat ik mijn tweeloop noem? ( ik heb nen tweelingAdri wrote:ik heb er zo ooit italiaanse op mijn bolide geplakt...moest van mijn vriendin
En dekt de vlag de lading??? :bom:
- Pascal Geerts
- Mountainbiker
Post by Pascal Geerts »
Bij nog iemand van jullie het angstzweet uitgebroken vrijdagavond?
Bij mij alleszins wel, nen brief van Transalp (brochureke eigenlijk) voor nen toch over de Alpen met de koersfiets, maar ik had dat eerst niet door en dacht dat het een meer specifieke routebeschrijving was
.
Allemaal tochten van 147 - 130 - 105 -... km, ik dacht al, amai men kl****, dat op de MTB.
Maar bij nader inzien dus op de weg en met de koersfiets.
Bij mij alleszins wel, nen brief van Transalp (brochureke eigenlijk) voor nen toch over de Alpen met de koersfiets, maar ik had dat eerst niet door en dacht dat het een meer specifieke routebeschrijving was
Allemaal tochten van 147 - 130 - 105 -... km, ik dacht al, amai men kl****, dat op de MTB.
- A d r i
- Mountainbiker
Ik heb dat folderke ook gehad, moet ook wel eens de moeite zijn. De afstanden daargelaten, kijk eens naar de hoogtemeters, er zijn een paar ritten met meer dan 3000 hm bij, dat kan tellen hoor!Pascal Geerts wrote:Bij nog iemand van jullie het angstzweet uitgebroken vrijdagavond?
Bij mij alleszins wel, nen brief van Transalp (brochureke eigenlijk) voor nen toch over de Alpen met de koersfiets, maar ik had dat eerst niet door en dacht dat het een meer specifieke routebeschrijving was.
- Pascal Geerts
- Mountainbiker
Post by Pascal Geerts »
Dat is inderdaad niet van de poes zalle...
Tis ook daarmee da'k al een beetje bang begon te worden eeh!
Als dat met die afstanden, en die hoogtemeters op het onverhard zou zijn, dan zou dat toch wel KEIhard zijn denk ik.
Tis ook daarmee da'k al een beetje bang begon te worden eeh!
Als dat met die afstanden, en die hoogtemeters op het onverhard zou zijn, dan zou dat toch wel KEIhard zijn denk ik.