Swiss bike masters 2004

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Peter IV wrote:Shorty en ik gaan er ook zijn. Zelf ga ik volledig voor 't klassement: ik wil laatste belg zijn.
Gij hebt dan iets om naar te streven :D :lol: 8)
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

Peter IV wrote:Shorty en ik gaan er ook zijn. Zelf ga ik volledig voor 't klassement: ik wil laatste belg zijn.
Hela hela, daar gaan we voor koersen hé. #-o :wink:
polarbear
Mountainbiker

Post by polarbear »

"Hoppa Hoppa Hoppa, Soeper Soeper Soeper !"
Iedere Swiss Bike Master veel succes toegewenst in 2005 op wellicht één van de machtigste ritten van deze planeet :colors: . Kheb deze zelf in 2003 kunnen meerijden en het was een heel mooie ervaring.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

polarbear wrote:
"Hoppa Hoppa Hoppa, Soeper Soeper Soeper !"
Iedere Swiss Bike Master veel succes toegewenst in 2005 op wellicht één van de machtigste ritten van deze planeet :colors: . Kheb deze zelf in 2003 kunnen meerijden en het was een heel mooie ervaring.
THX , jep tis nen hele schone rit , kem hem in 2004 gereden , manmanman
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hey iedereen,

vandaag hem voor een stukje gereden, allez ik had maar een uurtje tijd. Momenteel zit ik in Klosters Zwitserland en ga hem zeker nog voor een stuk rijden. Het is hier gewoon zalig om te rijden en al die bikers dat ik hier zie, amaai zeg...

Enfin, als jullie wat gegevens wil zien kunnen jullie altijd naar m'n website gaan en daar klikken op Klosters 2005

Image
Post Reply