Sven Nijs wint BK

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
WappY
Mountainbiker
Location: Giant xtc 960 - En ne traktor voor de kempische modder...

Post by WappY »

[Off topic]
skyrider wrote:Bijna elke prof MTB'er moet nog half tijds gaan werken om de kosten te kunnen dekken.
Ik moet zelf voltijds gaan werken om de kosten te kunnen dekken :drunk:
[Off topic]

De reden waarom voor Nys het veldrijden op de eerste plaatst komt... mijn gedacht...
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Streets wrote:
Qube wrote:
Belgisch Kampioen worden in een nieuwe discipline
Die veel lijkt op je dagelijkse..... :drunk: . Ik heb het parcour gezien en ik werd er niet warm van. Ok, zet deze hele bende in houffa en Sven wint er alweer. Hij was de sterkste vandaag alsook de enige prof...
Was bjorn rondelez vorig jaar ook gene prof?
hij zat toch in het veldrijden als prof??
of ben ik mis??

Streets
nee nee , het reed wel bij de profs maar werkte ook nog hoor .
morreboefer
Mountainbiker

Post by morreboefer »

jo wrote:
Streets wrote:
Qube wrote: Die veel lijkt op je dagelijkse..... :drunk: . Ik heb het parcour gezien en ik werd er niet warm van. Ok, zet deze hele bende in houffa en Sven wint er alweer. Hij was de sterkste vandaag alsook de enige prof...
Was bjorn rondelez vorig jaar ook gene prof?
hij zat toch in het veldrijden als prof??
of ben ik mis??

Streets
nee nee , het reed wel bij de profs maar werkte ook nog hoor .
vorig jaar was rondelez prof bij chocolade jacques.
joerio
Mountainbiker

Post by joerio »

de sven gaat volgend jaar meer mtb wedstrijden rijden heb ik gelezen.

t'zal proper zijn in belgisch truiken =P~ =P~
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Kan iemand mij vertellen wat nu werkelijk de selectiecriteria zijn voor de OS voor onze mounatinbikers ? En in welk jaar moeten ze dit verwezenlijken ?
Ik dacht 2 top12 plaatsen in WB of top10 in WK.
Ik geloof niet dat een EK van enig belang is, daar sturen trouwens veel toppers hun kat naar.
Heb gezocht op de site van BOIC maar niks gevonden.
marky marc
Mountainbiker

Post by marky marc »

De planning gaat als volgd, in 2005 proeven van de dicipline.Dat heeft hij dus al gedaan.in 2006 wat meer wedstrijden rijden, maar toch nog in beperkte mate en in 2007 voluit voor de selectie gaan.dan moet hij op een EK of WK wedstrijd top 12 rijden of 2 keer top 8 in een wereldbekermanche, dan pas kan hij een olympische selectie afdwingen.
cuby
Mountainbiker

Post by cuby »

Heeft er misschien iemand een foto van Nijs z'n fiets?
Een vaste vork hoor ik hier zeggen?
WappY
Mountainbiker
Location: Giant xtc 960 - En ne traktor voor de kempische modder...

Post by WappY »

jaantje
Mountainbiker

Post by jaantje »

Vind dat hier toch vrij negatief gedaan wordt over Nijs. Ik ben veldrijder/mountainbiker en ik ben wel een Nijs-supporter. Wat het parkoer betreft, dat kiest Nijs niet, en zal waarschijnlijk al wel langer vastgelegen hebben dan het feit dat Nijs ging proberen te mtbken. Verder dat hij de enige prof is aan de start, pleit gewoon voor hem (zijn kwaliteiten) en voor zijn ploeg, die hem de mogelijkheid geven in volle opbouw, te experimenteren met een nieuwe discipline. Net als velen denk ook ik niet dat hij er al is en dat er zeker nog een lange weg voor hem te gaan is, maar vind het alleen maar positief dat hij het aandurft, en mtb komt er meer mee in de belangstelling (dus op termijn waarschijnlijk ook meer talent).
mecha
Mountainbiker

Post by mecha »

jaantje wrote:Vind dat hier toch vrij negatief gedaan wordt over Nijs. Ik ben veldrijder/mountainbiker en ik ben wel een Nijs-supporter. Wat het parkoer betreft, dat kiest Nijs niet, en zal waarschijnlijk al wel langer vastgelegen hebben dan het feit dat Nijs ging proberen te mtbken. Verder dat hij de enige prof is aan de start, pleit gewoon voor hem (zijn kwaliteiten) en voor zijn ploeg, die hem de mogelijkheid geven in volle opbouw, te experimenteren met een nieuwe discipline. Net als velen denk ook ik niet dat hij er al is en dat er zeker nog een lange weg voor hem te gaan is, maar vind het alleen maar positief dat hij het aandurft, en mtb komt er meer mee in de belangstelling (dus op termijn waarschijnlijk ook meer talent).
velen denken da hij er nog ni is maar da weet hij zelf ook heeeel goed zenne
Locked