Ik ben net terug uit Tervuren. Vond het een schitterend parcours. Jammer genoeg viel mijn ketting telkens van mijn plateau vooraan. Mijn eigen schuld, had mezelf 5 marathons geleden al voorgenomen om ze te vervangen, maar heb het steeds uitgesteld... Heb zeker 90% op mijn klein plateauke moeten afhaspelen. Gelukkig heb ik een 26 als kleinste en een 12-27 achteraan, anders stond ik helemaal geparkeerd. Mijn excuses voor de jongens die ik telkens hinderde toen ik bergop nog maar eens mijn ketting verloor. En voor de, door mijn gevloek, getraumatiseerde oortjes van de toeschouwers.
Als ze er volgend jaar nog een xc organiseren, ben ik zeker weer van de partij. Het parcours was echt stukken beter dan ik had verwacht!
BK 2005 in Tervuren?
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- slow motion
- Mountainbiker
Post by slow motion »
Ik heb geen problemen ondervonden met m'n vaste vork en ik was zeker niet de enige! Minimum 2 vaste vorken in de eerste 10 van de fun, min 3 in de eerste 10 van de elites,...jo wrote:ben vandaag tussen 9h 11h eens gaan verkennen . mooie parkour zeer veel bochten werk , veel puttekes . er waren daar gasten zonder verende vork en denk da die da terug gaan veranderen.
47stevdc wrote:Denk met mijn nr 656 zo rond de 50e plaats van de ongeveer 200 startenden denk ik...
Maar dan wel als 150e of zoiets moeten starten...
t Was vré wijs!
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Post by SOM epic ghost »
was al bij al een leuk parkoer.
veel bos en korte klimmekes en korte bochten.
technisch ja en neen.
sven was heer en meester bij de elites en kon ontspannen over de finish rijden.
Er was ook enorm veel volk. Dit kan alleen maar ten goede komen van het MTB'en.
ik bekijk het als een promotie voor onze sport.
Hopelijk rijd sven nog regelmatig wedstrijden mee, anders heeft het geen zin om kampioen te worden.
veel bos en korte klimmekes en korte bochten.
technisch ja en neen.
sven was heer en meester bij de elites en kon ontspannen over de finish rijden.
Er was ook enorm veel volk. Dit kan alleen maar ten goede komen van het MTB'en.
Hopelijk rijd sven nog regelmatig wedstrijden mee, anders heeft het geen zin om kampioen te worden.
- Animal
- Mountainbiker
Voor de liefhebbers, Uitslag van de Fun staat bij ons op de site met nog enkele fotoke's uit die reeks.
Spijtig genoeg zijn ze niet van de beste kwaliteit en er waren er véél meer getrokken maar door een verkeerde instelling van de camera zij er veel mislukt.
see www.powerbike.be
Grtz Animal
Spijtig genoeg zijn ze niet van de beste kwaliteit en er waren er véél meer getrokken maar door een verkeerde instelling van de camera zij er veel mislukt.
see www.powerbike.be
Grtz Animal
- WappY
- Mountainbiker
- Location: Giant xtc 960 - En ne traktor voor de kempische modder...
Promotie zekers en vast, vind aleen spijtig dat hij blijkbaar maar juist meedoet vanwege de OS, het veldrijden (waar hij uiteraard zenen boterham mee verdiend) blijft op het moment het belangrijkste.SOM ghost wrote: Er was ook enorm veel volk. Dit kan alleen maar ten goede komen van het MTB'en.
http://wappy-mtb.fotopic.net/c619775_1.html
- Mr. Wallace
- Mountainbiker