LIVE BK

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
ka.dee
Management

Re: Verslag Nieuwelingen en dames jeugd.

Post by ka.dee »

ridley_biker wrote:
maurice wrote:Jo Pannekoek
is het niet jorg pannekoek?
http://www.jorgpannekoek.tk/
grtz
Tis idd Jorg Pannekoek, maar kheb wel meer foutieve schrijfwijzen in de namen van de bikers tegengekomen. [-X
Volledige nieuwsbericht staat hier
marky marc
Mountainbiker

Post by marky marc »

Hey Adri ,hedde gij iets tegen Roel ?
Heb je naar het BK geweest ?
is dat een mountainbike parcour ?
Heeft Nys dit verdiend ?
Op veel vragen zeg ik nee!!!
Nys verdiend deze titel niet, het was geen echt mountainbike parcour.Laat hem eens rijden in Houffa , Fort William, Kaprun of dergelijk en met de toppers als Abselon,Hermida, Bui,Sauser enz....dan zal je heel wat anders zien.
In kluisbergen mag zelf voor mij ne Abselon of ne Martinez winne(en die haat ik al), als mo genne Nys is
Met de groeten van MARKY MARC
Guest

Post by Guest »

Laten we hier weer geen vendetta starten hey. :roll:

@Adri, nie op reageren jong :wink:
Guest

Verslag Dames elite

Post by Guest »

Net na de middag gingen de eltie dames van start. in een flitsende start nam hilde quintens de leiding, gevolgd door Kathy delfosse en Joyce Vanderbeken. Kathy Ingels en Githa Michiels volgen op resp. 4e en 5e plek. tijdens de eerste doortocht hebben Hilde en Kathy al een voorsprong van 26 seconden opgebouwd op Vanderbeken en Ingels. tijdens de komende ronde blijven de posities gelijk, maar de kopgroep breid haar voorsprong nog uit met 45 seconden. In de derde ronde springt Delfosse over Quintens en nam de kop over. bij de achtervolgers was er een wissel tussen plaats 4 en 5 en ging Michiels langs Ingels heen.
Dit is meteen ook de uitslag van de wedstrijd. Kathy Delfosse mag opnieuw de Belgisch driekleur dragen, op 40 seconden gevolgd door een verdienstelijke Hilde Quintens. Joyce Vanderbeken eindigd 3e op 1.18 van Delfosse. Rondelez moest vandaag verstek laten gaan wegens een blessure, maar is alweer begonnen met trainen.
Post Reply