Dat vat het fenomeen roken voor mij ook mooi samen.ElStinho wrote:Rokers, ik heb ze nooit gesnapt.
En ElStinho, keep it up man!
Ik ga op zaterdag bijna wekelijks op stap; uitzonderlijk wel eens tot een uur of 6Anonymous wrote:Tja bij mij is dat ook zo. Ik drink nooit 1 druppel alcohol, niet speciaal voor het mtb'en, maar het zegt mij gewoon niks. Roken doe ik ook niet.
En behalve naar de bioscoop of eens gaan eten ga ik ook nooit uit. Vroeger genoeg in discotheken geweest, het zegt me nu niks meer. Vrienden kijken dan ook raar op, zeker nieuwe collega's enzo.
Maar geef mij maar de zat. en zondag morgen mijn bike. Veel leuker om je dan eens een paar uur in het bos te gaan uitleven dan in zo'n stinkend cafe te zitten de avond voordien.
Maar ieder zijn keuze natuurlijk.
Kan niet,want dat ben ik !Musti wrote:aaarrgghhh.... voor u misschien wel, maar voor die griet meestal nie(alle das mijn gedacht er toch over als er voor de zoveelste keer zo nen zatten op een fuifken of een optreden denkt dat hij u er van moet komen overtuigen dat hij de meest sexy en interessante mens ter wereld is )
Post by SOM epic ghost »
nie alleen zat maar dan nog ook zotzork wrote:ik ga ook elk weekend uit en rook en drink.
heb de 90 km van bouillon gedaan met ne fiets van 200€ zonder klikkers / helm of koersbroek.![]()
k