Hoi,
Is er iemand die mij de digitale versie "van de kaart voor een waasland-marathon" kan doormailen ?
Alvast bedankt !
Omgeving Stekene-Moerbeke-De Klinge-Hulst-...
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Ik ben met de kaarten op cd van NGI ook een +100km aan het uitzetten.
*klein-sinaai/wachtebeke/moerbeke/eksaarde/doorslaar/stukje over E17, richting zele/overmeire/lokeren/waasmunter/belsele/sinaai/klein-sinaai*
Het valt wel heus niet mee om asfalt verbindingswegen te vermijden
. Of ik er ooit een roadbook zal van maken... :colors:
Als ze af is zal ik de kaart/route hier wel eens posten, of we rijden ze samen.
*klein-sinaai/wachtebeke/moerbeke/eksaarde/doorslaar/stukje over E17, richting zele/overmeire/lokeren/waasmunter/belsele/sinaai/klein-sinaai*
Het valt wel heus niet mee om asfalt verbindingswegen te vermijden
Als ze af is zal ik de kaart/route hier wel eens posten, of we rijden ze samen.
Hallo,ik ben hier splinternieuw,en moet zelfs nog een mbk kopen,maar ik wil wel eens meerijden in jullie groepje.
Heb vorige week een Thompson mbk voor mijn zoon gekocht,en ga er voor mezelf ook een aankopen.
Dus tot binnenkort,ik zal natuurlijk nog veel moeten leren en oefenen,daarbij zal jullie hulp welkom zijn.
Ik woon in Belsele op de rand van Sint-Niklaas.
Tot ik er ene heb.
Zal hopelijk niet meer te lang zijn
Heb vorige week een Thompson mbk voor mijn zoon gekocht,en ga er voor mezelf ook een aankopen.
Dus tot binnenkort,ik zal natuurlijk nog veel moeten leren en oefenen,daarbij zal jullie hulp welkom zijn.
Ik woon in Belsele op de rand van Sint-Niklaas.
Tot ik er ene heb.
Zal hopelijk niet meer te lang zijn
weinig beweging hier op dezen topic, stel daarom voor om deze zondag eens met de wase mountainbike.be forum leden de tocht in sinaai te rijden. Heb even de kalender bekeken en er valt buiten deze tocht niets te beleven in de ruime omgeving (of Vossem zou toch door moeten gaan, maar das ook al niet in de buurt)
Wat denken jullie ervan om dus eens samen af te spreken om 9.00 uur in de feesttent te Sinaai en dan samen de tocht te rijden en nog belangrijker achteraf samen een pint te pakken.
Reacties welkom !
Wat denken jullie ervan om dus eens samen af te spreken om 9.00 uur in de feesttent te Sinaai en dan samen de tocht te rijden en nog belangrijker achteraf samen een pint te pakken.
Reacties welkom !