Van waar zijn jullie?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
beire00
Mountainbiker

Post by beire00 »

En deze newbie is van Vilvoorde(idd de vtm dus :wink: ).Kben reeds een 4 a 5 maand bezig met redelijk intensief trainen en probeer mijn levensstijl rond de sport te bouwen.Kzoek een club en/of bikers om verder te gaan en te amuzeren 8-[
Greetz bart
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

ghostinaction wrote:ik zijn den arne , ik ben van lichtaart(kasterlee)
k'doe elke week kasterlee-lichtaart-herentals
dacht efkes dat Casper verhuisd was naar Kasterlee ... #-o
Wen!
Mountainbiker

Post by Wen! »

Ik woon in Deurne, dichtbij Antwerp city dus ni echt de streek om te mountainbiken. Ik vind Kasterlee wel schitterend om te biken, maar 'k trek daar eigenlijk enkel naartoe in de wintermaanden, in de zomer rijd ik met 't koersfietske rond!
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Ik ben van Oudenaarde,het voorgeborgte van de Vlaamse Ardennen,blosoroute passeert 100 m.van mijn deur,ben hem wel al beu gereden maar niet getreurd,Brakel en regio Kluisbergen is niet veraf,paadjes genoeg in de omgeving.Mooiste toertocht tot nu toe gereden die in Huldenberg,maar ik moet nog veel streken verkennen en biken is een echte passie geworden,onlangs de eerste bike voor mijne kleinen van 7 jaar gekocht,nen trek,zo nen meegroeifiets en hij heeft de "microbe" al aardig te pakken,nu mijn vrouwke nog overtuigen om een fietske te kopen en de toekomst ziet er prachtig uit... [-o< [-o<
Sebastian_69
Mountainbiker

Post by Sebastian_69 »

Ik kom uit et Antwerpse, meerbepaald uit Wilrijk.. Maar hier in de buurt kunde ni echt degelijk fietse. Het enige wa hier in de buurt is, is Fort V. Daarom ganek af en toe naar mijne nonkel in Buggenhout. Buggenhout-Bos is wel fijn om te biken. Vant verlof ganek waarschijnlijk nog nen andere fiets kope, en dan maar hope da mijn moeder me mij naar Kasterlee ofzo wilt rijde me den otto eh :wink:
Symtex
Mountainbiker

Post by Symtex »

Sebastian_69 wrote:Ik kom uit et Antwerpse, meerbepaald uit Wilrijk.. Maar hier in de buurt kunde ni echt degelijk fietse. Het enige wa hier in de buurt is, is Fort V. Daarom ganek af en toe naar mijne nonkel in Buggenhout. Buggenhout-Bos is wel fijn om te biken. Vant verlof ganek waarschijnlijk nog nen andere fiets kope, en dan maar hope da mijn moeder me mij naar Kasterlee ofzo wilt rijde me den otto eh :wink:
Der naar fietsen hé ;)

Groeten Symtex
Sebastian_69
Mountainbiker

Post by Sebastian_69 »

Hmmz, heen lukt wel, en ginder wa rond crosse is ook no problemo, maar teruggerake!?!? :lol: :oops: Da zal wel op een slakkegangetje zijn
skyrider
Mountainbiker

Post by skyrider »

Diepenbeek the place to be
mobike2
Mountainbiker

Post by mobike2 »

Ik zie dat hier nog iemand van Deurne is. Gene vette hier om te rijden. Ofwel rij ik naar St-Annastrand en -bos ofwel langs Anti-Tankkanaal. Toch ook weer gauw een goeie 40km. Ofwel, als ik ni veel tijd heb, via Rivierenhof, Fort 2 naar Fort 3.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

ikke ben van Elsegem, het hele begin van de vlaamse ardennen. De mario declerq route vanuit Wortegem start hier, alsook de bloso route vanuit Anzegem. Woon juist aan de Korteberg te Grijsloke... Mooie streek om te biken, van als je de fiets op stapt gaat het op en neer (allez de wegen en paadjes en zo toch...)
Post Reply