Chrono 3 juli Oudenaarde

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
slow motion
Mountainbiker

Post by slow motion »

gd31201 wrote:Dus scheidden die handel en iedereen content !!
=D>

Zolang het maar geen massastart is, dan is m'n eigen tempo er ook aan #-o
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Deze chrono samen gereden met Muddy tot aan de tweede bevoorrading,dan moest ik zijn wiel lossen want ik zat stikkapot,ervoor al eens een krampje gevoeld en dan weet je het wel.Nou ja,niets getraind,veel te weinig gegeten s'morgens:70km. is dan ietske te lang,al bij al toch content dat ik hem uitgereden heb.Het parcour was heel goed uitgestippeld en hoewel ik van Oudenaarde ben toch wat nieuwe paadjes leren kennen.Inderdaad een goeie tip voor volgend jaar:laat de chronorijders starten van 8.00H tot 8.30h en daarna de toerrijders,niemand wordt dan "gehinderd" en de chronorijders kunnen dan ook wat meer onder elkaar biken #-o ;dit was mijn eerste chrono en ik kijk er al naar uit om een volgende te doen alleen nu nog wat meer trainen....En Muddy,merçi voor het gezelschap,de volgende keer hoop ik je wiel NIET te moeten lossen :oops: Tot volgend jaar =D> =D> WEET ER IEMAND of dat paadje na de Ladeuzewortelklim open blijft of is dit een privéwegje???
Simber
Mountainbiker

Post by Simber »

't is waarschijnlijk dat pad met die put in en daarna zo'n houten plank van een 20 tal cm.

Vanaf die plank is 't privé.
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Simber wrote:'t is waarschijnlijk dat pad met die put in en daarna zo'n houten plank van een 20 tal cm.

Vanaf die plank is 't privé.
Inderdaad,over dat padje heb ik het .Ik ga toch nog eens tot ginds rijden en vragen aan die mensen of het een probleem zou zijn om er af en toe eens te passeren,wie niet waagt,niet wint.
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Simber wrote:Er staan al enkele foto's op de fotopic site.

http://hrono2005.fotopic.net/c603439.html

De rest volgt nog wel.
Hopelijk sta ik erbij bij de rest want op www.flandrien.be ben ik niet te vinden. [-o< [-o<
muddy_
Mountainbiker

Post by muddy_ »

levi wrote:

De rest volgt nog wel.
Hopelijk sta ik erbij bij de rest want op www.flandrien.be ben ik niet te vinden. [-o< [-o<
Ge staat twee keer op de achtergrond op mijn foto's.
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

Muddy_ schreef
er zaten nog speedmaxen op die me toch wat te weinig grip boden

Ikzelf heb met de speedmaxen gereden, zoals bijna het ganse jaar. En ik ben op geen enkel in de problemen gekomen. Voor mij zijn de speedmaxen top, zelfs bij glibberige ondergrond moet er al veel gebeuren voor ik in de problemen kom.
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

muddy_ wrote:
levi wrote:

De rest volgt nog wel.
Ge staat twee keer op de achtergrond op mijn foto's.
Hey,grapjas,ik weet ook wel dat ik constant in uw wiel zat te puffen :wink: Ik zal nog eens goed checken.Inderdaad,gevonden.
stilldro
Mountainbiker

Post by stilldro »

Even vermelden dat een week na de chrono de pijltjes nog steeds hangen in de buurt vh Muziekbos

grtz
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

stilldro wrote:Even vermelden dat een week na de chrono de pijltjes nog steeds hangen in de buurt vh Muziekbos

grtz
Hier in Oudenaarde hangen ze er ook nog allemaal.
Post Reply