zaterdag as is dus de opening van de routes voorzien !
Meer info volgt !!!!!!!!!
Wie komt ?????????
Groeten,
Casper
Post by eskimo1973 »
Een bord zal waarschijnlijk pas Vrijdag ( of zaterdag ) geplaatst worden !eskimo1973 wrote:waar begint die uitpijling ergens?
Ik ben eergisteren nog langs de lange munte voorbijgereden maar zag nog geen bord of pijltjes staan....
Voila ze, een voorbeeldjecasper wrote:Een bord zal waarschijnlijk pas Vrijdag ( of zaterdag ) geplaatst worden !eskimo1973 wrote:waar begint die uitpijling ergens?
Ik ben eergisteren nog langs de lange munte voorbijgereden maar zag nog geen bord of pijltjes staan....
De pijltjes zien eruit als grote bloso pijlen, met het provincie teken erbij dacht ik , ze zijn soms op spiksplinternieuwe houten paaltjes aangebracht![]()
zeer schoon !! )
Groeten,
Casper
Ma nee gij, dat is de conciërgewoning van ons kasteel ...dark dingo wrote:en is da op den achtergrond uw stulpje?(waar we moeten zijn voor den aprés!!![]()
)
Buzze, kom je ook af zaterdag ???buzze wrote:Jeet mannekes,
Gisteren met mijn bikepartner in de gietende regen het groene traject getest. Eerst waren we afgezakt naar de brug in Zwevegem maar daar vonden we nog geen enkel pijltje... dan maar afgezakt naar de Lange Munte waar we in een lekkere plensbui de start namen... De eerste +- 15km (nie zeker want geen teller...) zijn niet echt de moeite, 0,5% off-road en slingerend rond Bellegem. Vanaf de offroadklim langs Bellegembos komen de beentjes wakker. Vanaf de Doorniksebaan voor de derde maal gekruist wordt begint het echte werk. Veel off-road en prachtige stukken!! Op en neer, links rechts, en vele leuke stukjes off-road... meer dan de helft van het parcour dus echt de moeite...
Op gegeven moment zelfs achtervolgt door een kudde nieuwsgierige struisvogels. Proficiat aan de ontwerpers van het parcour. De eerste 15 km slaan we wel over over combineren we met andere Routes (nog te verkennen).
Het parcour lag er nu al supervettig bij, dus zaterdag wordt het pas echt glibberen...
grtz
buzze