Sven (veldcrosser) zit momenteel in een totaal andere trainingsfase dan de mtb'ers, dus het geeft zeker en vast een vertekend beeld...We zullen het 10/07 weten.
Sven Nys -- mountainbiker
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Hij ging toch zijn trainingsschema dit jaar en vooral volgende jaren aanpassen!! En er komen alsmaar meer zomercrossen op de kalender.
En Nys kennende ziet die dat niet als plezierke of intensief trainingske, er zou ook niet mals gereageerd worden in de pers dan. Testen is voluit gaan om te zien wat en waar er nog werk aan de winkel is.
En Nys kennende ziet die dat niet als plezierke of intensief trainingske, er zou ook niet mals gereageerd worden in de pers dan. Testen is voluit gaan om te zien wat en waar er nog werk aan de winkel is.
awel, ik hoop echt dat de nijs naar malmedy gaat... dat is een parkoers dat zo mogelijk nog meer mtb-technisch is dan houffa.
als hij daar mee kan met de toppers, dan zal dat wel lukken. winnen, tja, zal wat van de tegenstand afhangen zeker ?
vraag me wel af wat hij met zijn enorme techniek, maar zonder enorme mtb-ervaring op dat supertechnisch parkoers zal uitspoken. is een echte waardemeter, ben eens curieus se...
als hij daar mee kan met de toppers, dan zal dat wel lukken. winnen, tja, zal wat van de tegenstand afhangen zeker ?
vraag me wel af wat hij met zijn enorme techniek, maar zonder enorme mtb-ervaring op dat supertechnisch parkoers zal uitspoken. is een echte waardemeter, ben eens curieus se...
Ja, das waar...tis den eerste da telt! Maar ik denk nogmaals terug aan de media-aandacht dat Nys kreeg in Knokke. Een simpel beach-raceke, en dat stond in alle gazetten.Thorgal wrote:C-Man wrote:dat is dan alleen maar positief voor de Belgische top-mtb. We zullen het 10/07 weten.much fuzz about nothing! Den eerste over de streep, dat is wat telt. En of die nu in een vorig leven veldrijder of beenhouwer is/was. Who cares!
Ik wil toch ook nog eff zeggen: Lang leve Sven Nys!
Hansje
- kristofbomans
- Mountainbiker
Post by kristofbomans »
ik had ook een piek naar deze wedstrijd gelegd in de hoop geselecteerd te worden voor het EK bij de beloften, maar zal naar alle waarschijnlijkheid mijn kansen niet kunnen verdedigen omwille van een peesontsteking aan de knie. Doodjammer, want zulke parcours liggen me wel.
- Superkrisser
- Mountainbiker
Post by Superkrisser »
Niet vergeten dat Sven Nijs een prof is. Hij moet maar met één zaak bezig zijn en dat is trainen en zich goed verzorgen. Zijn concurrenten mogen niet Jimmy Tielens of Nicolas Vermeulen heten, want dat zijn sporters die ook nog moeten werken in de week. Zijn enige concurrent in België is Roel, aangezien dat de enige prof is.
Ik hoop dat Svenneke Nijs zondag in Malmedy goed presteerd. Hij heeft er dan ook alles voor gedaan. Zijn opbouw is afgestemd om tegen het EK top te zijn, hij is op stage geweest met onze andere topbikers en hij heeft het parcours in Malmedy al uitgebreid verkent. Naar 't schijnt vliegt hij...
Hopelijk brengt Sven Nijs onze sport wat meer in de schijnwerpers en kunnen enkele Belgische jongeren die er alles aan doen om het te maken profambities koesteren. Nu is dat wel even anders...
Ik hoop dat Svenneke Nijs zondag in Malmedy goed presteerd. Hij heeft er dan ook alles voor gedaan. Zijn opbouw is afgestemd om tegen het EK top te zijn, hij is op stage geweest met onze andere topbikers en hij heeft het parcours in Malmedy al uitgebreid verkent. Naar 't schijnt vliegt hij...
Hopelijk brengt Sven Nijs onze sport wat meer in de schijnwerpers en kunnen enkele Belgische jongeren die er alles aan doen om het te maken profambities koesteren. Nu is dat wel even anders...