la filip meirhaeghe
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Fuerzabert
- Mountainbiker
Post by Fuerzabert »
Wie enkele fotookes wil bewonderen kan hier terecht: http://foto.nieuwsblad.be/1250255235
Verder vond ik het parcours ook minder dan in Theux of Malmédy, maar kom, het bleef toch meer dan de moeite waard. Hier in de West-Vloanders mag je al veel biken om aan zo veel hoogtemeters te komen hoor!
Verder vond ik het parcours ook minder dan in Theux of Malmédy, maar kom, het bleef toch meer dan de moeite waard. Hier in de West-Vloanders mag je al veel biken om aan zo veel hoogtemeters te komen hoor!
- toon pertetotal
- Mountainbiker
Post by toon pertetotal »
Jawel de eerste marathon ervaring is goed bevallen
(hoewel jullie 65 km waarschijnlijk een peulschil vinden
)
Ik vond het een fijn parcours en voor de eerste keer vond ik 4u4min niet zo slecht gereden.
Maar wat nog voornamer is,is dat we ons met ons clubje super hebben geamuseerd.
Gezellig sfeertje,mooie paadjes,goed bewegwijzerd.
En met de mond vol tanden gekeken naar "de echte" die ons voorbij scheurde,amai er zijn er toch die een stukske kunnen duwen.
Volgende week Bolland proberen(misschien zelfs de 90
)
Ik vond het een fijn parcours en voor de eerste keer vond ik 4u4min niet zo slecht gereden.
Maar wat nog voornamer is,is dat we ons met ons clubje super hebben geamuseerd.
Gezellig sfeertje,mooie paadjes,goed bewegwijzerd.
En met de mond vol tanden gekeken naar "de echte" die ons voorbij scheurde,amai er zijn er toch die een stukske kunnen duwen.
Volgende week Bolland proberen(misschien zelfs de 90
schoon fotokes !!! ksta der trouwens zelf ook twee keer op (nr 53).Fuerzabert wrote:Wie enkele fotookes wil bewonderen kan hier terecht: http://foto.nieuwsblad.be/1250255235
- Quadrifoglio
- Mountainbiker