Transalp Challenge 2003

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Guest

Post by Guest »

hier is het net hetzelfde, snel per aangetekend schrijven opgestuurd en een paar dagen later was het geld ook afgehaald.
Pavabink
Mountainbiker

Post by Pavabink »

We hadden met een bankcheque betaald (2 januari). Die wordt namelijk onmiddellijk geïnd door je eigen bankinstelling. Na contact met de hoofdzetel vandaag blijkt het dat de cheque inderdaad ook opgenomen is door upsolut !!! Ik veronderstel dus ook dat we erbij zijn. Wachten op schriftelijke bevestiging?

:P
Guest

Post by Guest »

als ze het geld van u rekening gehaald hebben dan moogt ge wel stellen dat ge erbij zijt. De bevestiging komt naar het schijnt pas veel later, wanneer exact weet ik iet...
Pavabink
Mountainbiker

Post by Pavabink »

YAHOE !!!

Eerst effe feesten en dan beginne traine gelak de beeste.

weer een Belgische team erbij !! :bounce:
Guest

Post by Guest »

mlet alle belgische teams samen zouden we toch iets orgineel moeten vinden, vlagsk ofzo
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

VR wrote:als ze het geld van u rekening gehaald hebben dan moogt ge wel stellen dat ge erbij zijt. De bevestiging komt naar het schijnt pas veel later, wanneer exact weet ik iet...
Rond maart als ik me niet vergis, maar als het geld van de rekening is, zit je erbij
Epic
Mountainbiker

Post by Epic »

Succes aan alle teams van het forum die deelnemen, niet vergeten hard te trainen!
Mick
Mountainbiker

Post by Mick »

Thanks Epic! De trainingen zijn begonnen! :bounce:
En Pavabink, welkom in het "Transalpklubke"!
Mick
Mountainbiker

Post by Mick »

VR wrote:mlet alle belgische teams samen zouden we toch iets orgineel moeten vinden, vlagsk ofzo
Zoals Gunterds al eerder zij mischien: Een stickertje met de belgische vlag ergens achteraan op je fiets?
Maar wij gaan in ieder geval koerstruitjes laten maken met de namen van onze sponsers, en daar komt ook een belgisch vlaggetje op of "Belgium" in de kraag.
Epic
Mountainbiker

Post by Epic »

Wat je vaak ziet is zo'n klein Belgisch vlagje net onder de zadelpen (achteraan), wie aan zoiets geraakt, gelieve me te laten weten waar. T'zou iets moeten zijn van 2x3cm maximum.
Post Reply