Chrono 3 juli Oudenaarde

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

cyclon wrote:Ik heb de 72 gedaan zonder chrono in een 'polar'-tijd van 2.59.3, helaas geen afstandsmeting omdat ik andere wielen gestoken had maar het contactje vergat. Paar keer verkeerd gereden, misschien een keer een stukje gemist (rechtdoor waar ik rechts moest, vlak voor de 2de bevoorrading). Heb trouwens ook maar 820 hms?

Zat er goed door, op 't eind, wat normaal niet het geval is, toch zeker niet op de 72 kms. De hitte of anders teveel in de wagen gezeten en te weinig op de fiets, de laatste week.

Vrij duur voor die afstand, met maar 2 bevoorradingen (6 euro), maar de organisatie was verder, wat mij betreft, goed.
Als TT was hij aan de duurdere kant, als chrono was hij dan supergoedkoop.

4€ betaald(met vergunning) voor chrono en gratis leffe op einde.
giani banani
Mountainbiker

Post by giani banani »

Uitslag van de eerste 50 heb ik maar online gezet. Zie www.gianibanani.be , klikken op nieuws
Simber
Mountainbiker

Post by Simber »

Onze toertocht/chrono is weer eens afgelopen. Veel positieve commentaar gehad. Bepijling in orde op enkele uitzonderingen na. Voor iedereen goed doen gaat dus niet echt. Bijna iedereen van de chronorijders was blijkbaar tevreden van de pijltjes en de betere van die gasten vliegen toch rond de 25 over 't parcours dus 't moet wel zichtbaar en duidelijk geweest zijn. Bevoorading was blijkbaar ook wel ok.
Onze fotograaf van dienst heeft ook z'n best gedaan. Via een of andere fotopic pagina komen ze wel op het net. Hierover later wat meer.
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

Ook 2 keer verkeerd gereden,2 lekke banden gereden(denk dat het aan de buitenband moet liggen)en bij afloop.....heerlijk frisse leffes verbruikt.
Aan de organisatie: het was net als vorig jaar nen goeien toer(ik had wel de indruk dat hij nu wel een stuk"lastiger" was dan vorig jaar.
Van mij zeker geen klagen.variërend parcours,goeie bevoorrading en ne goeien après(ware het niet van die 2 platte banden-maar ja-).
Doe zo verder gasten =D>
PS : het venijn zat idd. in de staart :P :lol: :P (toch geen enkele keer van de bike gemoeten(behalve dan in dat privé-stuk en om mijn 2 bandjes te steken))
gd31201
Mountainbiker

Post by gd31201 »

Vandaag ook gereden en met een 31ste plaats dik tevreden. Goed gedoseerd op het nieuwe parcours. 1 maal dik verkeerd gereden ( zo 7 min verloren schat ik). het zou in de uitslag geen plaats verschil opgeleverd hebben.
Prachtig parcours, veel afwisseling, goede bevoorrading en sterke organisatie.
het is de 3de keer dat ik hier start en ik kom zeker nog terug.
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Was er ook bij , voor de eerste keer in Oudenaarde. Schitterend en lastig parcours, goeie bevoorradingen, niet duur (4 € met verg. en een gratis Leffe), kortom een prachtige bike-voormiddag gehad. Bepijling was niet overlal 100 % , maar ben toch nergens verkeerd gereden. 74 km avs 19.6

Enkele km na de eerste bevoorrading een kleine discussie gehad, samen met een groep bikers tegen "een vrouw des huizes" over een doortocht
die volgens haar privé was en dus verboden was. ( Er hing bij het begin , over de volle breedte een rood/witte ketting met een een bordje " privé" erop. Een foutje van de organisatie. Het voordeel aan deze discussie was, dat alle bikers opgemerkt hadden , dat deze vrouw nogal luchtig :lol: gekleed was voor op een zondagmorgen.
toerist
Mountainbiker

Post by toerist »

khad mij overslapen en kon niet meer op tijd zijn in malmedy voor de filip meirhaeghe, maar dit was een leuk alternatief

parkoer was dit jaar een pak lastiger dan vorig jaar, maar een goede verbetering en het lag er nog goed droog bij,
k'heb wel de eerste bevoorrading gemist, er voorbij gereden, parkoers was zeer goed

tot volgend jaar
Livios
Mountainbiker

Post by Livios »

Ik had mij ook overslapen gisteren.
Pas om 11u. wakker. Ietsje te laat om er nog aan te beginnen.
Ben dan maar naar het Kluisbos getrokken waar ik het bos precies voor mij alleen had.
Geen enkele andere MTB gezien daar.
Mountain freak
Mountainbiker

Post by Mountain freak »

Als lid van de organiserende club was ik van dienst op de eerste bevoorrading. Ik wens bij deze iedereen te bedanken om onze post zo proper achter te laten. Na de laatste deelnemer hebben wij bijna zonder opruimen de post kunnen verlaten. Het bewijs dat discipline onder de bikers nog bestaat. Dank u wel en doe zo verder.
PILE!
Mountainbiker

Post by PILE! »

Er zijn foto's genomen op een helling na de eerste bevoorrading... waar zijn deze foto's te bezichtigen???

thx
Post Reply