We gaan vanaf 15/8 voor 2 weekjes naar het Gardameer. Nog mensen van hier die dan aan het Gardameer zijn? Kunnen dan misschien afspreken om daar eens te gaan rijden.
grtz,
Marc
Gardameer 15/8 tot 29/8
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Damn ! Ik ben er van 6 tot 20/8 maar de laatste week verhuizen we van Riva naar Pesscheira.
Ligt dat heel ver uit mekaar ? Anders kunnen we toch nog eens afspreken
Ligt dat heel ver uit mekaar ? Anders kunnen we toch nog eens afspreken
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
Jammer Jerommeken. Ik zit in Riva de 2de helft van juli (voor de 10de keer). Zoek eigenlijk nog een compagnon in die periode.
Pesscheira ligt aan de onderkant van het meer zo'n 50km (en geen 90) van Riva. Aan die onderkant van het meer zijn er nog weinig bergen maar nog warmer.
Pesscheira ligt aan de onderkant van het meer zo'n 50km (en geen 90) van Riva. Aan die onderkant van het meer zijn er nog weinig bergen maar nog warmer.
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Zijn er in Riva geen bikers' pubs of andere trefpunten ?
Of is er een soort Bike Academy die tochten organiseert ? Ik heb dat vorig jaar in Ischgl enkele keren meegedaan en da was mij wreed goe bevallen (ondanks het feit dat de andere deelnemers allemaal Duitsers waren).
Of is er een soort Bike Academy die tochten organiseert ? Ik heb dat vorig jaar in Ischgl enkele keren meegedaan en da was mij wreed goe bevallen (ondanks het feit dat de andere deelnemers allemaal Duitsers waren).
- jerommeken
- Mountainbiker
Yep en heerlijke espresso en cappucino in de coffee bar. Ben daar vorig jaar bijna elke dag eentje gaan drinken na de toertochten.jerommeken wrote:en ze hebben nog een knappe site ook - http://www.mecki.com/
Kent er iemand daar mss enkele uitgestippelde tochten ?
Zo zonder gids, mijn lief gaat ook mee biken maar dan op een laag pitje.
Tis mss overdreven om direct met een hoopje prestatiegerichte duitsers op pad te gaan, dan worden we alleen maar vies bekeken denk ik.
Wij zitten daar (Torbole => camping bellavista) van 23/07 tot 29/07 voor een weekje surf en bike plezier, als er nog belgen (of nederlanders) zijn kunnen we er altijd eentje gaan drinken daar bij Mecki
.
Greetz
Dieter
Zo zonder gids, mijn lief gaat ook mee biken maar dan op een laag pitje.
Tis mss overdreven om direct met een hoopje prestatiegerichte duitsers op pad te gaan, dan worden we alleen maar vies bekeken denk ik.
Wij zitten daar (Torbole => camping bellavista) van 23/07 tot 29/07 voor een weekje surf en bike plezier, als er nog belgen (of nederlanders) zijn kunnen we er altijd eentje gaan drinken daar bij Mecki
Greetz
Dieter
- sean braire
- Mountainbiker