Grand Raid Christalp

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Post Reply
flupke
Mountainbiker

Post by flupke »

JFK wrote:Wordt uw startpositie misschien bepaald door uw startnummer?
En doordat gij vroeg zijt ingeschreven krijgt ge een kleine en kunde es op kop starten 8)

bij veel marathons is dit idd het geval ... bvb. willingen (D) ... +/-4000 starters .. worden ingedeeld in vakken ifv hun startnr ... door laattijdige inschrijving stond ik in vak E .... 'F' was het laatste vak .... je start bijna 3/4 uur na de eersten (pro's)... de tijdslimieten die je moet halen blijven wel dezelfde .... dus rije-rije-rije-stoempe-stoempe-stoempe .... + file aan de eerste helling ... vroeg inschrijven is meestal aan te bevelen ... = ook meestal goedkoper!
Last edited by flupke on Sun 17 Nov 2002 21:11, edited 1 time in total.
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Ik kan in februari toch al zeggen of mijn wintertraining geslaagd is. Ik bouw immers gans mijn conditie op de training die ik 's winters heb gedaan.
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

Zandbijterke,bij mij werkt die link niet zanne...HELP!!!Ik wil mee :cry: :cry:
FRENS
Mountainbiker

Post by FRENS »

Shorty wrote:Zandbijterke,bij mij werkt die link niet zanne...HELP!!!Ik wil mee :cry: :cry:
juist de link uitgeprobeerd, die werkt wel degelijk, als je je naam en adre s hebt ingevuld krijg je op het volgende scherm naam,geboortedatum,gemeente met daarnaast een leeg venstertje (hier moet je op klikken en kan je je afstand kiezen), onder dit leeg venstertje staat dan <put into basket> en kan je ook een inschrijving naar je thuis laten sturen
FRENS
Mountainbiker

Post by FRENS »

op 31/12/02 inschrijvingsformulier in de bus gekregen (je kan ook online inschrijven) maar ben nog steeds zwaar aan het twijfelen of ik mee ga doen, binnen de club vind ik niemand die het ziet zitten om mee te rijden en om daar wat alleen rond te huppelen zie ik ook niet zitten
hoe zit het daar eigenlijk met de overnachtingen ?? is daar een camping of kiest men beter voor een hotel ?? is daar enige animatie ?? is er ergens een organisatie/bus waar iedereen zich voor kan inschrijven ??
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Kem heel veel goesting op de GRC ook te doen , ik heb eigelijk nog niets in augustus. Maar ik weet niet of ik da ga aankunnen , kem al veschillende marathons gedaan ( Willingen,st.wendel,roc d'azur)en zonder probleem uitgereden. Uitrijden zal me wel lukken maar die tijdslimieten (ik weet totaal nie hoe snel da ge moeten rijden om er overal er door te geraken) . Als ik het ga doen dan denk ik da ik er een vakantie zal van maken . Maar alleen naar daar gaan lijkt mij ook nie zo plezant .
Die inschrijvingen : zijn da twee mogelijkheden ofwa?
1) online registration
2) printable entry form
het 2de geval is gewoon da formulier invullen en opsturen ofwa ( is dat dan de definitieve inschrijving of krijgt ge er nog ene thuis gestuurd)
FRENS
Mountainbiker

Post by FRENS »

Heeft er iemand een videoband van een vorige editie ???
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Ik ben ondertussen ingeschreven , en nu vollebak trainen
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

Hoe kan je weten da alles zeker in orde is ivm inschrijving,heb ook al lang ingeschreven hoor en alles betaald.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

op de site zelf , ge klikt op online inschrijven ....computer herkent u...rechts onder my account -confirnations(1) klikken en dan ziet ge links boven een blauw nummer ..klik daar op en dan ziet ge uwe bevesteging.

Ik ga proberen om nog een mailtje te sturen naar u en naar flupke
Post Reply