10/07/05 Bouillon-GRAND RAID GODEFROY

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

GT wrote:En hoe zit dat eigenlijk met di GRG 160? Aan wat voor parcours mogen we ons verwachten in Bouillon? Ardenne Trophy maal 2? Of vierkantswortel Ardenne Trophy maal 2? Of Ardenne Trophy maal 0 wegens niet te vergelijken? Of ... ik heb geen flauw idee, maar het trekt me wel weer aan ondanks het feit dat ik goed genoeg besef dat 160 km mtb'en geen lachertje is.
:drunk:
bouillon valt best mee. niet zo heel technisch, maar nu en dan zit er wel eens een technische grap tussen.

ferm verslag van de ultieme 160-km editie uit '98 staat op mijn site. Ergens onder de rubriek "i baaik it and i laaik it" "uit de oude doos"...

kzal eens zoeken of ik tegen dan nog wat andere verslagskes van bouillon kan vinden, denk dak er nog een stuk of twee heb. moet eens zoeken...
dragonfly
Mountainbiker

Post by dragonfly »

Ga dit jaar ook meedoen , weet alleen niet welke afstand te kiezen.
Kun je nergens kaarten vinden van de parcours, of over hoeveel Hoogtemeters het daar gaat ???
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

Iegienie wrote: bouillon valt best mee. niet zo heel technisch, maar nu en dan zit er wel eens een technische grap tussen.

ferm verslag van de ultieme 160-km editie uit '98 staat op mijn site. Ergens onder de rubriek "i baaik it and i laaik it" "uit de oude doos"...

kzal eens zoeken of ik tegen dan nog wat andere verslagskes van bouillon kan vinden, denk dak er nog een stuk of twee heb. moet eens zoeken...
Zéér leuk verslag =D>
Maar een vraagje: ligt het er onder normale omstandigheden ook nogal vettig bij?
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Magura wrote:
Iegienie wrote: bouillon valt best mee. niet zo heel technisch, maar nu en dan zit er wel eens een technische grap tussen.

Zéér leuk verslag =D>
Maar een vraagje: ligt het er onder normale omstandigheden ook nogal vettig bij?
neen, absoluut niet. wij gaan er zelfs dikwijls naar toe in de winter, omdat de streek normaal minder moddergevoelig is dan de rest van het land. ok, er zijn mudstroken, maar die weten we liggen en die omzeilen we dan he.
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

OK, thanx. Dit eigenlijk de enige streek in d'Ardennen waar ik nog niet veel ervaring van heb (enkel van wandelingen), omdat dit vanuit de Noorderkempen wat verder rijden is dan bv. Malmédy ofzo. Vandaar m'n vraag. :wink:
Ziggy
Mountainbiker

Post by Ziggy »

Enig idee hoeveel bevoorradingen er zijn op de 70 ?
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Ziggy wrote:Enig idee hoeveel bevoorradingen er zijn op de 70 ?
volgens mij zijn er 3 bevoorradingen op de 70 (allee, vorige keer toch) en die stonden goed opgesteld. Hoe het nu gaat zijn (tegengestelde richting?) weet ik nie.

Hoe zit het trouwens met het parcours, worden die pijlen nu definitief in de andere richting gehangen of is het slechts 1 - malig?

Willy
Magura
Mountainbiker

Post by Magura »

Weet er soms iemand hoe je kan online kan inschrijven op hun site?
Bij mij verstuurd die de inschrijving altijd via Outlook, maar dat werkt niet meer.
Zo heb ik vorige week al ingeschreven, maar nog geen mail of zoiets ter bevestiging ontvangen (ook nog niet betaald).

Heeft soms iemand het e-mailadres van de organisatie zelf? Kan ik niet op de site vinden.
Barny
Mountainbiker

e-mail GRG

Post by Barny »

Grand Raid Godefroy
E-mailadres(sen):
grand.raid.godefroy@skynet.be
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Magura wrote:Weet er soms iemand hoe je kan online kan inschrijven op hun site?
Bij mij verstuurd die de inschrijving altijd via Outlook, maar dat werkt niet meer.
Zo heb ik vorige week al ingeschreven, maar nog geen mail of zoiets ter bevestiging ontvangen (ook nog niet betaald).

Heeft soms iemand het e-mailadres van de organisatie zelf? Kan ik niet op de site vinden.
ge krijgt pas een bevestiging als ge betaald hebt :roll: .
Bij mij is da via de site ook niet gelukt, heb het ingevulde formulier via de post opgestuurd, bedrag overgeschreven en een weekje later per e-mail een bevestiging van inschrijving ontvangen.
Post Reply