omstreken gent

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Gisteren de streek rond Gent weest verkennen samen met Muddy,Will3Ms en beethoven als gids.Aan een gezapig tempo een heleboel nieuwe en leuke plekjes leren kennen,surtoe dat stukje bos nabij Wondelgem,waar je goe aan je techniek kan schaven,op en af ,jumps à volenté en knappe bochtige singletracks(wel goe" gebeten "door de tengels maar dat is goe voor de doorbloeding???)Voor Muddy en vooral Will3Ms was dat geen probleem,je ziet direct dat ze een BMX verleden hebben.Ik ben eerder van het geen risico-type,jumps zijn aan mij niet besteed maar ik zie het wel graag.Langs deze weg ook veel BETERSCHAP gewenst aan Piefke want ik heb gehoord dat je een serieuze buiteling gemaakt hebt.Na twee drinktussenstops een viertal uurtjes later terug de startplaats bereikt.Geeindigd met de beklimming van die bochtige weg op de oude skiheuvel,geen makkie nu hij er op sommige plaatsen zanderig bijligt.Alléé,ik heb me goe geamuseerd ,3 toffe mensen een beetje leren kennen,en merci beethoven voor de rondleiding,het smaakt naar herhaling.Een aanrader voor wie onbekend Gent een beetje wil ontdekken. =D> =D> Ik hoop dat de Will3Ms thuisgeraakt is want op een drietal km. van het einde sprong hij in zijn jeugdig enthousiasme in de slipstream van een voorbijrijdend brommertje en weg was hij,200 meter verder moesten wij echter een zijwegje naar rechts nemen,zodus... #-o :^o :-D :-D :P
Last edited by herder levi on Sun 26 Jun 2005 13:38, edited 1 time in total.
dipdup
Mountainbiker

Post by dipdup »

hallo, ik had hier zelf een nieuw topic begonnen, maar dus niet gezien dat er al een was voor de streek rond gent. daarom da ik dus hier nog es hetgeen ik daar gezet had ga schrijven.

ik heb dus vorig jaar zo rondgevraagd of er interesse was een eigen clubje te beginnen (niet officieel dan), beethoven zal dat nog wel weten wss. het is er uiteindelijk niet van gekomen..

Ik heb ondertussen wel al een leeftijdsgenoot gevonden die vlakbij woont om samen te gaan biken, maar zou graag met nog andere ok gaan rijden. Hij zelf is ok geintresseerd nieuwe mensen te leren kennen.

Ik ben bijna 18 en men conditie gaat wel, maar ben pas terug beginnen biken, dus niet te veel verwachten van mij :p . mijn maat heeft een veel betere conditie want op hellingen rijd hij me er zo af. :roll:

dusja wil es wil gaan biken laat maar weten. of voeg mij toe op msn: davidvda7@hotmail.com

greetz david =D>
muddy_
Mountainbiker

Post by muddy_ »

het was een gezellige kenismaking! 3 nieuwe medebikers met pit in de benen, bijna van elke generatie eentje, wel leuk aan deze manier van afspreken

merci aan beethoven voor het betere gidswerk =D>

alleen het stukje in Wondelgem (een tof stukje bmx parcours) was ook nieuw voor mij , maar de rest van de tocht overlapte mijn eigen trainingswegeltjes. Zoas beethoven ook weet, kan je aan deze toer nog een hele reeks offroad stukken linken, dus ... volgende keer weer wat nieuws.
kenny!
Mountainbiker

Post by kenny! »

ja ik ben thuis geraakt ! ja ik dacht da et gewoon rechtdoor was ! enjah zag dat brommertje en ik erachter ! ma vond et ook eel wijs ! heb weer nieuwe paadjes leren kennen ! bedankt vo de toffe namiddag gasteuh !!! =D> =D> :bounce: :bounce: :lol: :lol: en et tofste moment vond ik persoonlijk : toen ik die double ging overspringen ! zo 1 meter ervoor shit ik zit nie goe in mijn pedalen ! maar heb em nog goe kunnen overspringen was wel nie mooi gedaan , maar zat er toch over ! de 2de keer was em wel schoon ! ik heb et weer te pakken ! zou wel weer bmx kopen vo te spelen ! zo'n 2de hands van 100 € vo onnozel mee te doen !
muddy_
Mountainbiker

Post by muddy_ »

ah ja we waren u ineens kwijt, tegen 45 achter die brommer waar't ge snel buiten roepbereik
WiLL3Ms wrote: zou wel weer bmx kopen vo te spelen ! zo'n 2de hands van 100 € vo onnozel mee te doen !
[-X [-X doe da maar met uwen mtb, vele chiquer en ge gaat er wat aan hebben op de wedstrijden! :wink:
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Ja waar de parcourkes verborgen liggen in Gent??
Das ikke wete. hehehe.
Maar er was zeker ambie pur te beleven mede dank zei je aanwezigheid en kennis op zo een parcourke.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Mochten er nog zijn welke zouden afspreken om iets nieuws te leren kennen, en dit nog niet konden daar het niet goed paste ofzo? die laten dan nog maar een berichtje achter op dit forum.
Ik passeer hier nog wel eens,
Juist zaterdag niet want dan is er TT te Gentbrugge en op 8/7 ga ik op avond tt naar Wingene.
Ren&Stimpy
Mountainbiker

Post by Ren&Stimpy »

en ik 2 weken out door operatie pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff

daarna terug van partij :bounce:
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

He David, Ik had je wel degelijk vernoemd aan de gasten welke van Gent waren, Waarom zou ik het niet doen??
We kunnen zeker eens in de toekomst afspreken.
Wie wil kan hier kwijt wanneer het hem past eens in het Gentse te gaan rond biken, en of voor de andere nog eens een gelegenheid te geven om nog eens iets anders van wegen uit te stippelen. Je laat dan bestr achter welk parcour je het liefst zou willen gaan rijden.

Gewone routes met veel off road? 70%-50%
Vaste route van Gavere, Lovendegem of Zomergem.
Bossen ibn de streek-
Lembeke/ Zomergem/ of dergekijke.
Techn parcours(3) Zwaar2, middel1
Ook voor een uitstapje, een route in de Ardennen bvb. zijn zeker welkom.
Galibier2646
Mountainbiker

Post by Galibier2646 »

Hi ,

Ben juist terug uit la Roche en heb daar formidabel kunnen biken op de vaste routes. Echt een aanrader voor wie het nog niet gedaan heeft.

On Topic : Wanneer spreken jullie nog eens af ( weekavond of weekend ) ? Ik zou graag eens meerijden op dat parcours dat jullie afgelopen week hebben gedaan.

Ik ben ten zeerste geïnteresseerd.

Grtz
Post Reply