ik ga vandaag offroad rijden in waterschei :D en ik wou vragen of het verstandig was om klikpedalen te gebruiken, want moest er een valpartij zijn en ik klik me niet optijd los ? of zou ik gewoon snel andere pedaaltjes vastmaken ? thnx
In het begin kan het wel is gebeuren dat ge te laat zijt met uitklikken, de veerspanning op het lichtste zetten om te beginnen. Meer kan je hier vinden: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=11168
Vandaag extensieve duurtraining (beetje kort weliswaar) van 1 H 59 min, 52.2 kms. 125 hartslag avg, 234 max. (ik heb met andere woorden langs een electriciteitscabine gereden).
Ook een duurtraining gehouden : 2 Hr 51 min, 64,6 km waarvan 80% off road, gemiddelde hartslag 148, max. 168. (Snelheid niet te vergelijken met die van Cyclon, maar het heeft toch deugd gedaan ).
wrede prestatie geleverd, tegen 40 km/h den asfalt gekust, gat, rug en elleboog open en gekneusde ribben, k'denk dat ik deze week niet meer ga rijden??
Ik heb de 2 laatste dagen de janet uitgehangen (met de koersvlo )
Ik voelde mij nog niet optimaal na de examens(ge wordt moe van al da studeren hé). Dus even naar de fietsenmaker gereden en enkele spulletjes halen voor mijn bike weer in orde te brengen voor we op vakantie vertrekken. In totaal was het ritje 48.89 km lang, met een avs van 22.46 en gemiddelde Hr van 151, rijtijd van 2:10:32 (lang niet meer getraind).
Dat was dinsdag, woensdag(22/06/05) ook nog eens een ritje gemaakt op de weg van 31.20 km met een avs 23.58 en een gemiddelde Hr van 153, rij tijd was 1:18:28.
Nu een dagje rusten en de vrijdag er weer invliegen met een bike tochtje door meerdaal woud(het zal wel eerder traag gaan ipv van vliegen ma kom).
Vandaag toertocht in koekelare gereden.
Redelijk gevlamt de afstant van 53k/m.
Afgegaspelt in een tijd van 1h58min.
Aan een gemidelde van 27.10km/h.
Benen vielen goed mee na drie weken stil gezeten te hebben door de examens.