heb zaterdag eens naar bike discount geweest , en moe zeggen is de moeite daar , binnen paar weken ga ik terug en breng ik fietske mee hoor
de cube ltd5 2005 staat daar aan 1199 euro das slechts 100 euro meer dan de 2004 en deze hebben ze in iedere maat staan
waar ik wel mijn twijfels over heb is hoe ze de maat kiezen van fiets
zij zeggen dat je 3a4 vingers tss bovenste buis en edeledelen moet hebben .
zou je dit mogen geloven ??
wel jammer dat de meeste fietsen met schijfremmen zijn , of zou je dit terplaatse kunne aanpassen naar bvb magura's velgremmen
ik zou graag de ltd5 hebben maar met velgremmen of de cube cc
bike-discount zo goedkoop
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Re: bike-discount zo goedkoop
Miljaar, en ze doen mij hier al 8 weken wachten op dat model van 2004 terwijl ze de 2005 daar gewoon staan hebben aan 100 uiers meer.
Wried ras die Duitsers.
Ik morgen rap ne keer bellen naar daar.
Wried ras die Duitsers.
Ik morgen rap ne keer bellen naar daar.
Inderdaad gelukkig nu.mario wrote:Hopla...de livios nu dol gelukkig!!!
Suc6
Mario
Ik ben vandaag bij deze tropische temperaturen naar Bonn gereden.
Wreed gemakkelijk gevonden eigenlijk.
En het is er inderdaad de moeite om er eens rond te lopen.
Ik kwam binnen, zag de Radon EVO1 staan en ik was de LTD5 die ik besteld had volledig vergeten.
Ook was ik mijn GSM daar bijna vergeten door de excitement, maar gelukkig waren zij zo vriendelijk om mij hem terug te bezorgen voor ik terug richting België kwam.
Daarjust in het donker een kort ritje gemaakt en ik moet zeggen dat het verdomd beter materiaal is dan mijn Giant van 12 jaar oud.
Nu nog mijn sleutelbeenbreuk een week of 2 rust gunnen en dan kan ik er terug invliegen.
Die verf van de LTD5 was het geen dat mij deed afknappen, is volgens mij onmogelijk om die deftig te onderhouden.
Eerst en vooral proficiat met de aankoop (lees: ommezwaaiLivios wrote:Inderdaad gelukkig nu.mario wrote:Hopla...de livios nu dol gelukkig!!!
Suc6
Mario
Ik ben vandaag bij deze tropische temperaturen naar Bonn gereden.
Wreed gemakkelijk gevonden eigenlijk.
En het is er inderdaad de moeite om er eens rond te lopen.
Ik kwam binnen, zag de Radon EVO1 staan en ik was de LTD5 die ik besteld had volledig vergeten.
Ook was ik mijn GSM daar bijna vergeten door de excitement, maar gelukkig waren zij zo vriendelijk om mij hem terug te bezorgen voor ik terug richting België kwam.
Daarjust in het donker een kort ritje gemaakt en ik moet zeggen dat het verdomd beter materiaal is dan mijn Giant van 12 jaar oud.
Nu nog mijn sleutelbeenbreuk een week of 2 rust gunnen en dan kan ik er terug invliegen.
Die verf van de LTD5 was het geen dat mij deed afknappen, is volgens mij onmogelijk om die deftig te onderhouden.
Zo vlug mogelijk een foto ervan posten hé!
Tja die verf: is idd wat moeilijker om te onderhouden. Ik had het al in meerdere topics gemeld: die structuurlak heeft het nadeel dat stof en vuil in de poriën van de lak kruipen, maar heeft dan wel het grote voordeel dat je er al een serieus mes moet gaan opzetten om er een kras in te krijgen. Een tak, struik of wat we op ons pad tijdens het biken ook tegenkomen: krassen zul je er niet van krijgen! Wil je de witte lak eens diep reinigen, dan is een hogedruk spuit de oplossing (enkel spuiten op de lak hé...
-
stijn depauw
- Mountainbiker
Post by stijn depauw »
Te gek !!! staat de cube ltd5 2005 daar nog altijd aan 1199 ??? dan ga ik wel 'ns kijken zeg ! welke maat neem jij ? ik ben 1m79, vermoed dus 18 inch of beter 20 inch ?jonathan wrote:heb zaterdag eens naar bike discount geweest , en moe zeggen is de moeite daar , binnen paar weken ga ik terug en breng ik fietske mee hoor
de cube ltd5 2005 staat daar aan 1199 euro das slechts 100 euro meer dan de 2004 en deze hebben ze in iedere maat staan
waar ik wel mijn twijfels over heb is hoe ze de maat kiezen van fiets
zij zeggen dat je 3a4 vingers tss bovenste buis en edeledelen moet hebben .
zou je dit mogen geloven ??
wel jammer dat de meeste fietsen met schijfremmen zijn , of zou je dit terplaatse kunne aanpassen naar bvb magura's velgremmen
ik zou graag de ltd5 hebben maar met velgremmen of de cube cc
Stijn, 18 inch zou voldoende moeten zijn.
Ik ben 1m82 en heb de 18 inch genomen.
Vorige woensdag stond er nog één model LTD5 2005 in 18inch voor 1199.
Ook 1 stuk 16 inch model 2004 aan 1099.
Verder een stuk of twee 20 Inchen en véél LTD2's en LTD4's.
Ik ben 1m82 en heb de 18 inch genomen.
Vorige woensdag stond er nog één model LTD5 2005 in 18inch voor 1199.
Ook 1 stuk 16 inch model 2004 aan 1099.
Verder een stuk of twee 20 Inchen en véél LTD2's en LTD4's.
-
stijn depauw
- Mountainbiker
Ik geloof dat er nog wat stonden tussen de LTD2's en LTD4's.Beginnerke wrote:Beste Cube fanaten,
ik zou binnenkort naar Bonn rijden en een Cube kopen.
Ik lees dat er onlangs een paar mensen reeds daar geweest zijn.
Kan er mij iemand zeggen als er nog 18 inch modellen stonden van 2004.
Vriendelijke dank
Beginnerke
Voor de LTD5 2004 enkel nog ne 20Inch.
Ik heb wel nog een bestelling lopen die ik nog moet annuleren voor ne 18 Inch LTD5 2004, dus misschien staat er binnenkort weer enen.
Wel een 18 Inch LTD5 Modell 2005 gezien aan 1199 euro.
Verder nog véél schoon materiaal in Radon in alle maten.