amai, da's snel, merci voor de infoA d r i wrote:De gevallen boom was gisteren al opgeruimd.
Overijse - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
nicolasbxl
- Mountainbiker
Post by nicolasbxl »
dat stoort zeker nietLuckyIron wrote:awel, als het niet stoort wil ik wel jullie gids zijn
check je email
Wat bedoel je met beste? Makkelijkste of meest uitdagende ?Duppe wrote:Welke van de drie toeren is eigenlijke het beste van te doen?
Is het te vergelijken met de blauwe toer van Oud-Heverlee,qua hoogtemeters enzo..?
Rood en blauw zijn zeker te vergelijken qua moeilijkheidsgraad en HM's met de blauwe van Oud-Heverlee .
- Schijfrem
- Mountainbiker
Heb zopas heel dit topic doorgesnuffeld maar heb nergens info gevonden m.b.t. een gedetailleerde routebeschrijving.
Naar aanleiding van een beschikbare route van bloso Oud-Heverlee ( in pdf formaat ) mijn vraag:
Heeft er iemand de bloso route van Overijse in zijn bezit ?
Dus wel met straatnamen e.d. erbij .
Of kan ik ergens bij een vvv bvb deze info aanvragen ?
Zou graag deze week vanuit Sint-J-Weert de gele verbinding willen fietsen naar de bloso van Overijse maar aangezien ik daar niet gekend ben in de streek zou ik toch willen beschikken over een kaartje.
Geert
Naar aanleiding van een beschikbare route van bloso Oud-Heverlee ( in pdf formaat ) mijn vraag:
Zou graag deze week vanuit Sint-J-Weert de gele verbinding willen fietsen naar de bloso van Overijse maar aangezien ik daar niet gekend ben in de streek zou ik toch willen beschikken over een kaartje.
Geert
Ik heb je een detailkaartje per email opgestuurd. veel bikefun.Schijfrem wrote:Heb zopas heel dit topic doorgesnuffeld maar heb nergens info gevonden m.b.t. een gedetailleerde routebeschrijving.
Geert