omstreken gent

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Zelf hou ik niet zo van snelheid, en als het in groep te doen is moet iedereen zich wat aanpassen, daarvoor kiest men voor groepsverband.
Dus je bent voor mijn part zeker meer dan welkom. De watersportbaan is wel een meest gekende plaats al is die 1500m lang en heeft deze 2 zijden.
Rudy VdE
mabski
Mountainbiker

Post by mabski »

Ben ook van Gent, en ik heb mijzelf al meermaals vervloekt dat ik geen baantjes ken in het gentse om te mtb'en (om wat te trainen)

Ik ben dus zeker geïntresseerd om ne keer mee te peddelen op het gemakske, ge moet maar laten weten waar en wanneer en als ik vrij ben kunt ge mij ook verwachten. Als ik welkom ben natuurlijk.

p.s. ben zondag ook van de partij in kluisbergen. Start omsteeks halfnegen voor de 70 km, en daarna terassen met het schoon weer. Dus mss komt ge mij daar wel tegen.
kenny!
Mountainbiker

Post by kenny! »

beethoven wrote: Graag zie ik jullie komen met de helm op.
ik draag altijd mijn helm op ! het is me nie waard om eens te vallen en zwaar hoofdletsel te hebben ! en nog een bericht aan mijn bikeparnter ! hou je sterk man ! je komt er wel door ! het is niet eerlijk ! en iedereen heeft ma 1 vraag waarom ? maar niemand kan er op antwoorden !
kenny!
Mountainbiker

Post by kenny! »

kijk we zijn er allemaal bezig we gaan ke datum moeten plakken é
den 25 juni heb ik niets te doen ! voor JULLIE ?
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Anders:

Zaterdag 25/6 om 14u Watersportbaan ingang Huis van de Sport.
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

beethoven wrote:Anders:

Zaterdag 25/6 om 14u Watersportbaan ingang Huis van de Sport.
Als ik nen oppas vindt voor de kleine gasten kom ik ook graag af .Heb je er zo een gedacht van hoelang we ongeveer gaan rijden op uwen toer of wordt dat ginds terplaatse afgesproken?Het is dat mijnen oppas weet hoelang ze mag SPELEN met de kids. #-o #-o
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Van mij mag je steeds j kinderen bij mij thuis afzetten men vrouw let er dan wel op terwijl wij biken, anders reken maar op 14u vertrek 18u aankomst. 19u zekers thuis voor je.
Lijkt me zeker voldoende en een mooie uur om huiswaarst te trekken dan.
Alles zal je dan wel niet gezien hebben maar belangrijkste toch.

Graag zou ik willenb weten wat jullie willen qua parcourstijl
Ik kan een techn gedeelte inlassen en laat me stellen een alla bmx parcour maar in mountainbike taal noemt dit DIRT, Street enz. Dus zeker doenbaar met de bike of gewoon toeren en jullie laten spelen in enkele parken volgens het parcour.

De start is wel midden men normaal parcour dus kan ik er alle kanten mee uit.
pas an doe ik een samenstelling van parcour en rekeninghoudend met iedereen en einduur smelt ik dan wel iets samen en laat jullie weten (in grote lijnen) wat het wordt.
Groetjes Rudy VdE

Steeds is iedereen welkom uiteraard
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

Ik kan niet komen dan, ik ga het einde van mijn examenperiode vieren in Luik op die dag. Naar boenke-boenke camions luisteren 8) op de city-parade ginder.
kenny!
Mountainbiker

Post by kenny! »

ik ga er zeker zijn! ben nen snotaap van 18 en pak da techniech gedeelte ke erbij ! ik moet morgen toch aan de blaarmeersen zijn er is daar nen toer met mijn werk collages ! das zal leuk worden ! er zal da wa worden gevlogen ! ken je da nie willen onder doen vo je collega's anders moe je et je heel je leven horen ze ! hahahahah ik heb dienen willems (ikdus) afgereden ! et zal gene wed worden ! ik blijf in het wiel hangen tot ik erbij neerval ! voila :P hehe kijk zie tis nu half 4 s'nachts ga gaan slapen zie ! net gedaan met werken ! p.s. nog 20 dagen werken en tis VERLOF :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: woehoe :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ik werk dus op volvo
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Op volvo werken wel veel mountainbikers, zie die als er een tourtje te doen is in het Gentse. Aan de blaarmeersen kan je zich wel iets ammuseren, ik ga daar dus bij regelmaat. Zo kan je al eens uitkijken waar we starten volgende week.
" HUIS VAN DE SPORT " om 14.00u
Na een stevig maal zal wel iedereen inschik zijn wat km's te doen.
Last edited by beethoven on Mon 20 Jun 2005 20:35, edited 1 time in total.
Post Reply