12/06/05 Hagelandse chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

Iegienie wrote:
scott racer wrote:
A d r i wrote:Prachtig.
Ik zie er daar 2 zonder helm.. nummerkes 161 (op verschillende foto's) en 414. :evil:
Idd prachtige foto's.
En die zonder helm zouden ze ni mogen laten starten.
Al eens gezien op de foto's van de TT ?? Daar rijden er véél zonder helm :evil: #-o
zoals elders al gemeld, we hebben er met zijn drieen op zitten kijken, en hebben het gewoon niet gezien dat ze startten zonder helm. in dat grote gedrum van de eerste 20minuten ging het er nogal hels aan toe. top voor volgend jaar : start om 9h00, of nog iet later. tis veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustiger dan...
[-X [-X [-X Neenee VROEGER want ik kan ni wachten zolang. :wink:
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

roger wrote:
Jongens, van zulke verhalen kan ik genieten.Dit noem ik nu bezeten zijn van mountainbiken.Eerst die trein, dat al een chrono op zen eigen was en dan al die tegenslag, er zijn toch straffe kerels in dat mountainbikewereldje.En wij soms klagen dat we geen plaatsje vinden om onze auto te parkeren.Nadien den trein terug naar Wevelgem,je moet het maar doen.Die kerel verdient een bloemetje.
Dank u.
Straks doet ge me blozen :oops: .
Nee, iedereen bepaalt voor zichzelf wat hij voor zijn sport over heeft. Ikzelf zoveel zelfs dat ik mij voor de moment geen auto kan permiteren daar ik alles aan het biken uitgeeft (bike dan ook nog niet zo heel lang zodat ik nog steeds bezig ben met de aanschaf van ellerlei meteriaal en accesoires).
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

scott racer wrote:
Iegienie wrote:
scott racer wrote: Idd prachtige foto's.
En die zonder helm zouden ze ni mogen laten starten.
Al eens gezien op de foto's van de TT ?? Daar rijden er véél zonder helm :evil: #-o
zoals elders al gemeld, we hebben er met zijn drieen op zitten kijken, en hebben het gewoon niet gezien dat ze startten zonder helm. in dat grote gedrum van de eerste 20minuten ging het er nogal hels aan toe. top voor volgend jaar : start om 9h00, of nog iet later. tis veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustiger dan...
en toch zult ge nog een 360 dagskes moeten wachten hoor.

we houden nogal aan ons startuur van 8h, want het parkoers wordt kompleet gekontroleerd voor dat jullie losgelaten worden, en sommigen van ons zijn nu al rond 5h uit hun nest om alles klaar te krijgen.

ik was wel effe onder de indruk toen ik de rij wachtenden zich zag opstapelen aan de start. stond daar niet een hondertal mensen te wachten ? Ik herinner me de eerste start ooit, op de eerste hagelandse chrono (toen nog in wolfsdonk). Toen hadden we het lumineuze idee om alle zeven wachtenden tegelijkertijd te laten starten... Nu is dat dus geen optie meer he, want dan gebeuren er zeker accidenten. beetje te gevaarlijk in het verkeer...

aan de 9h30 gaan we misschien ook iets doen, dat officieel naar 10h brengen, maar het valt allemaal nog wat af te wachten, we moeten daar nog ne keer goed over vergaderen. dat betekent ook dat iedeeen langer op post moet blijven, en tis nu al een enorm drukke en lange dag voor ons allemaal. ook de dagen ervoor zijn vrij hectisch, om het eufemistisch uit te drukken.
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

Iegienie wrote:
scott racer wrote:
Iegienie wrote: zoals elders al gemeld, we hebben er met zijn drieen op zitten kijken, en hebben het gewoon niet gezien dat ze startten zonder helm. in dat grote gedrum van de eerste 20minuten ging het er nogal hels aan toe. top voor volgend jaar : start om 9h00, of nog iet later. tis veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustiger dan...
en toch zult ge nog een 360 dagskes moeten wachten hoor.

we houden nogal aan ons startuur van 8h, want het parkoers wordt kompleet gekontroleerd voor dat jullie losgelaten worden, en sommigen van ons zijn nu al rond 5h uit hun nest om alles klaar te krijgen.

ik was wel effe onder de indruk toen ik de rij wachtenden zich zag opstapelen aan de start. stond daar niet een hondertal mensen te wachten ? Ik herinner me de eerste start ooit, op de eerste hagelandse chrono (toen nog in wolfsdonk). Toen hadden we het lumineuze idee om alle zeven wachtenden tegelijkertijd te laten starten... Nu is dat dus geen optie meer he, want dan gebeuren er zeker accidenten. beetje te gevaarlijk in het verkeer...

aan de 9h30 gaan we misschien ook iets doen, dat officieel naar 10h brengen, maar het valt allemaal nog wat af te wachten, we moeten daar nog ne keer goed over vergaderen. dat betekent ook dat iedeeen langer op post moet blijven, en tis nu al een enorm drukke en lange dag voor ons allemaal. ook de dagen ervoor zijn vrij hectisch, om het eufemistisch uit te drukken.
Was maar om te lachen hé ,ik bewonder het dat heel de crew er alles aan doet om de puntjes op de I te krijgen en dat is zeker gelukt.
Doe zo voort .
En toch kom ik vroeger volgend jaar al was het maar om de sfeer al op te snuiven :wink:
muddy_
Mountainbiker

Post by muddy_ »

Heel mooie foto's! Mooi gedaan!

Maar is het een idee of staan de vroegste vogels er het meest op?

Ook die van de toertocht zijn de moeite: dat stukje strand dat ze daartussen hebben gestoken kon precies wel tellen.
crosserke
Mountainbiker

Post by crosserke »

Als er iemand een fotoke vindt van een kerel met een geel truitje met een grote headshok kop op die op een blauw/witte scalpel zit laat het dan maar weten. Ik vind mezelf niet #-o
cvvracing
Mountainbiker

Post by cvvracing »

Ik ben nummerken 361 en ik zou mij willen excuseren voor het niet dragen van mijn helm :( .
Ik was de dag voordien gaan koersen en ben deze vergeten in onze bus :(

SORRY MIJN GROOTSTE EXCUSES HIERVOOR normaal zet ik hem altijd op .

MVG Chris
flip
Mountainbiker

Post by flip »

tommy vanhoutte wrote:Afglopen zondag ook de Hagelandse Chrono gereden. Gewoon af, bepijling meer dan ok, enz, enz,
Maar enig minpuntje zijn die drinkbussen die ze meegeven onderweg. Na 100 meter na de bevoorading kom je overal nieuwe drinkbussen tegen in de graskanten, wat toch niet de bedoeling kan zijn. Ofwel neem je ze niet mee ofwel hou ze bij.
Idd heb ik me ook wel wat aan gestoord!! Heb er zelf ook eentje meegenomen, maar heb die gewoon bijgehouden tot aan de volgende controle (die met het bolleke denk ik) en daar achtergelaten. Mss idee voor organisatie, ene grote bak plaatsen bij degene die de controles doen met de alcoholstiften en op voorhand iedereen verwittigen dat ze dan daar de bidons moeten indoen. Er waren toch 5 controles (+bevoorrading) dan moet je al bij al je fles toch niet zo lang bijhouden!
muddy_
Mountainbiker

Post by muddy_ »

een drinkbussenverzamelaar kon hier goeie zaken doen

Ben ook een drinkbus verloren onderweg zonder dit te beseffen. Wilde ze bijhouden als aandenken, maar niet dus. Dit is wel vaker gebeurt denk ik. Op de nogal oneffen afdalingen, zag je veel bidons liggen. Het hoort er bij vrees ik.
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

ik heb ze, bij gebrek aan een extra houdertje gewoon achteraan onder mijn trui gestoken ...

maar voor zij die elke gram afwegen :wink: :wink: ===>

Image
Post Reply