Daarom dat ik ook maar een beetje teleurgesteld was he!!!A d r i wrote:Flip, als ziekte nog geen goed excuus is voor een mindere dag , dan weet ik het ook niet meer. Dat je desondanks je niet fysiek in orde was, toch nog een goede tijd gereden hebt, vind ik een hele prestatie.flip wrote:Was een beetje teleurgesteldzondag met mijne tijd. Op eigen teller had ik 3u44min voor 73,3 km. De officiele teller slechts 4u01min en een handvol sec. en het is eigenlijk dat dat het meeste telt.
Ma goed ik weet hoe het komt en dat is al een kleine troost voor mij. Heb namelijk de ganse tocht liggen hoeste gelijk ne hond en was blijkbaar nog niet echt genezen (had eigenlijk thuis moeten blijven, maar was al ingeschreven) van een zware verkoudheid (ganse week antibiotica geslikt), maar soit is geen excuus, volgend weekend vliegen we er weer in.
12/06/05 Hagelandse chrono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Idd prachtige foto's.A d r i wrote:Prachtig.
Ik zie er daar 2 zonder helm.. nummerkes 161 (op verschillende foto's) en 414.
En die zonder helm zouden ze ni mogen laten starten.
Al eens gezien op de foto's van de TT ?? Daar rijden er véél zonder helm
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
dat dacht ik toch ookGf biker wrote:Heb ik trouwens niet ergens gelezen dat er zonder helm niet gestart mocht worden?????
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Post by SOM epic ghost »
prachtige foto's, maar ik vind ook dat starten/rijden zonder helm niet verantwoord is.
als organisatie is het niet altijd gemakkelijk om alles in de gaten te houden, maar ja ....
eigenlijk is het hun eigen zaak als ze zonder helm willen rijden.
ik kan maar één ding zeggen het zijn STOMME KIEKENS.
ik zie inderdaad op toertochten regelmatig MTB'ers zonder helm.
Vooral in de winter. Meestal zijn da 'baanjanetten' die het veel hipper vinden om met een bufke rond te rijden
(we zijn weer vertrokken tegen onze collega fietsers)
als organisatie is het niet altijd gemakkelijk om alles in de gaten te houden, maar ja ....
Vooral in de winter. Meestal zijn da 'baanjanetten' die het veel hipper vinden om met een bufke rond te rijden
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Ik vindt het zelfs nog veel gevaarlijker als de "collega's zonder helm rijden.SOM ghost wrote:prachtige foto's, maar ik vind ook dat starten/rijden zonder helm niet verantwoord is.
Beton is toch harder als grond hé.
Ik vindt da wel lachen zo met hun koersklakske op en dan de beentjes breed open
zoals elders al gemeld, we hebben er met zijn drieen op zitten kijken, en hebben het gewoon niet gezien dat ze startten zonder helm. in dat grote gedrum van de eerste 20minuten ging het er nogal hels aan toe. top voor volgend jaar : start om 9h00, of nog iet later. tis veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustiger dan...scott racer wrote:Idd prachtige foto's.A d r i wrote:Prachtig.
Ik zie er daar 2 zonder helm.. nummerkes 161 (op verschillende foto's) en 414.
En die zonder helm zouden ze ni mogen laten starten.
Al eens gezien op de foto's van de TT ?? Daar rijden er véél zonder helm![]()