12/06/05 Hagelandse chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
flip
Mountainbiker

Post by flip »

A d r i wrote:
flip wrote:Was een beetje teleurgesteld :( zondag met mijne tijd. Op eigen teller had ik 3u44min voor 73,3 km. De officiele teller slechts 4u01min en een handvol sec. en het is eigenlijk dat dat het meeste telt.

Ma goed ik weet hoe het komt en dat is al een kleine troost voor mij. Heb namelijk de ganse tocht liggen hoeste gelijk ne hond en was blijkbaar nog niet echt genezen (had eigenlijk thuis moeten blijven, maar was al ingeschreven) van een zware verkoudheid (ganse week antibiotica geslikt), maar soit is geen excuus, volgend weekend vliegen we er weer in.
Flip, als ziekte nog geen goed excuus is voor een mindere dag , dan weet ik het ook niet meer. Dat je desondanks je niet fysiek in orde was, toch nog een goede tijd gereden hebt, vind ik een hele prestatie. =D>
Daarom dat ik ook maar een beetje teleurgesteld was he!!! :wink:
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

De fotos zijn online !!

check it out op : www.hagelandsechrono.be
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Prachtig.
Ik zie er daar 2 zonder helm.. nummerkes 361 (op verschillende foto's) en 4x4. :evil:
Last edited by A d r i on Wed 15 Jun 2005 20:24, edited 2 times in total.
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

A d r i wrote:Prachtig.
Ik zie er daar 2 zonder helm.. nummerkes 161 (op verschillende foto's) en 414. :evil:
Idd prachtige foto's.
En die zonder helm zouden ze ni mogen laten starten.
Al eens gezien op de foto's van de TT ?? Daar rijden er véél zonder helm :evil: #-o
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Het is niet 414, maar 4?4

ik denk 474, op de originele foto zal dat wel uit te maken zijn.

Het is ook niet 161 maar 361

Op de TT doen ze wat ze willen maar op de chrono mochten ze zonder helm niet starten.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Heb ik trouwens niet ergens gelezen dat er zonder helm niet gestart mocht worden????? :-?
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

Gf biker wrote:Heb ik trouwens niet ergens gelezen dat er zonder helm niet gestart mocht worden????? :-?
dat dacht ik toch ook :roll:
SOM epic ghost
Mountainbiker
Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon

Post by SOM epic ghost »

prachtige foto's, maar ik vind ook dat starten/rijden zonder helm niet verantwoord is.

als organisatie is het niet altijd gemakkelijk om alles in de gaten te houden, maar ja ....

eigenlijk is het hun eigen zaak als ze zonder helm willen rijden.
ik kan maar één ding zeggen het zijn STOMME KIEKENS.

ik zie inderdaad op toertochten regelmatig MTB'ers zonder helm.
Vooral in de winter. Meestal zijn da 'baanjanetten' die het veel hipper vinden om met een bufke rond te rijden
(we zijn weer vertrokken tegen onze collega fietsers)
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

SOM ghost wrote:prachtige foto's, maar ik vind ook dat starten/rijden zonder helm niet verantwoord is.

als organisatie is het niet altijd gemakkelijk om alles in de gaten te houden, maar ja ....

eigenlijk is het hun eigen zaak als ze zonder helm willen rijden.
ik kan maar één ding zeggen het zijn STOMME KIEKENS.

ik zie inderdaad op toertochten regelmatig MTB'ers zonder helm.
Vooral in de winter. Meestal zijn da 'baanjanetten' die het veel hipper vinden om met een bufke rond te rijden
(we zijn weer vertrokken tegen onze collega fietsers)
Ik vindt het zelfs nog veel gevaarlijker als de "collega's zonder helm rijden.
Beton is toch harder als grond hé.
Ik vindt da wel lachen zo met hun koersklakske op en dan de beentjes breed open :lol:
:-$ 8-[
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

scott racer wrote:
A d r i wrote:Prachtig.
Ik zie er daar 2 zonder helm.. nummerkes 161 (op verschillende foto's) en 414. :evil:
Idd prachtige foto's.
En die zonder helm zouden ze ni mogen laten starten.
Al eens gezien op de foto's van de TT ?? Daar rijden er véél zonder helm :evil: #-o
zoals elders al gemeld, we hebben er met zijn drieen op zitten kijken, en hebben het gewoon niet gezien dat ze startten zonder helm. in dat grote gedrum van de eerste 20minuten ging het er nogal hels aan toe. top voor volgend jaar : start om 9h00, of nog iet later. tis veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustiger dan...
Post Reply