Ik moet wel tot dinsdag wachten vooraleer ik mijn bike terug heb.
omstreken gent
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Rij je dan zondag niet op de kluis??Anders kan ik veel toerkes rijden rond de rotonde te Leupegem.Ik wil anders ook wel eens mee biken in Gent,laat maar iets weten via het forum wanneer precies.piefkie wrote:Ik wil ook nog wel eens meerijden, binnenkort kunnen we een heel peloton vormen hier.![]()
Ik moet wel tot dinsdag wachten vooraleer ik mijn bike terug heb.
Last edited by herder levi on Wed 15 Jun 2005 21:37, edited 2 times in total.
Ik was wel van plan te gaan, maar van eventuwele afspraak te Leupegem heb ik geen weet.
Bij een tt wil ik wel iemand die me vergezeld wegens men kleuren- blindheid en met zulke klims in het vooruitzicht, welke voor mij hard aankomen???? is vergezellen dubbel en dik bedoeld. Deed wel vorigjaar die tt en die loont zeker de moeite.
Dus heel graag,
Rudy VdE.
Bij een tt wil ik wel iemand die me vergezeld wegens men kleuren- blindheid en met zulke klims in het vooruitzicht, welke voor mij hard aankomen???? is vergezellen dubbel en dik bedoeld. Deed wel vorigjaar die tt en die loont zeker de moeite.
Dus heel graag,
Rudy VdE.
Voor afspraken in Gent volg je best deze topîc op het forum en natuurlijk zijn jullie welkom. Zeker niet klagen als je op tt komt dat je heel iets anders zag in mijn gezelschap. Het parcour is zeker doenbaar, geen stunts enz maar zeer gevarieerd en hoogtepunten uit de streek. neem zeker je fototoestelke bij de hand als je afkomt. Rudy VdE.