Zou er iemand mij kunnen vertellen welke schoenen +pedalen het beste prijs kwaliteit zijn?
Heb er geen flauw benul van naar wat ik moet kijken ofdat het goed gerief is of niet?
Kan iemand mij soms helpen?
Thanxx
Schoenen + pedalen
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
schoenen van itek zijn ZEKER niet slecht !trekker wrote:gewoon SPD MTB pedalen worden toch het meest gebruikt veronderstel ik... Van schoenen weet ik nie direct, maar vind de sidi's tot nu toe de beste die k gehad heb (kosten wel meer dan 200 eur)
vooral kijken of ze bij de tup nog rubber hebben ! voor als je afstapt ! hebben het niet allemaal
heb de schoenen 90€ betaald , pak dan nog 50€ voor goede pedalen en ge zijt onderweg
pedalen shimano PDM-540, is het tweede beste model van shimano. Bij van eyck kosten die een 45 euro. goede prijs-kwalteit verhouding!
schoenen: kijk wat je goed zit, wat voor jouw voeten confortabel zit. Het ene merk is al wat breder als het andere enz... en natuurlijk kijken naar je budget.
grtz MoC
schoenen: kijk wat je goed zit, wat voor jouw voeten confortabel zit. Het ene merk is al wat breder als het andere enz... en natuurlijk kijken naar je budget.
grtz MoC