Ik zaag daar niet over, ik heb daar geen problemen mee... Maar voor mij hoeft dat niet persé...Tinky-Winky wrote:Zonder controle heb je geen chrono he. Als je daarover begint te zagen, moet je toertocht rijden. En een geoefend chronorijder kan toch makkelijk iets harder rijden om het effe stoppen te compenseren ?
Tsssss...
12/06/05 Hagelandse chrono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
kfcdenbiker
- Mountainbiker
Post by kfcdenbiker »
aan al de organisatoren..............................
de controle was zeer goed,volgend jaar gewoon opnieuw hetzelfde doen.
en die mannen die binnendoorkes pakken,da zen allemaal janetten
voila
tot volgend jaar
de controle was zeer goed,volgend jaar gewoon opnieuw hetzelfde doen.
en die mannen die binnendoorkes pakken,da zen allemaal janetten
voila
tot volgend jaar
- pr023473
- Mountainbiker
Gisteren geweldig goed geamuseerd.
dikke
aan de organisatie.
Spijtig dat ik niet genoeg tijd had om op mijn spaghetti te wachten(moest mijn dochter gaan afhalen).
Heb ook een paar mannen een stuk van het parcour zien afsnijden.
Laat ze maar doen, ze bedriegen alleen hun eigen maar.
Ik kan met trots het t-schirt aantrekken,zij niet.
Volgende week nog eens opnieuw

dikke
Spijtig dat ik niet genoeg tijd had om op mijn spaghetti te wachten(moest mijn dochter gaan afhalen).
Heb ook een paar mannen een stuk van het parcour zien afsnijden.
Laat ze maar doen, ze bedriegen alleen hun eigen maar.
Ik kan met trots het t-schirt aantrekken,zij niet.
Volgende week nog eens opnieuw
denk ik eigenlijk ook wel ... voor mij hoeven die controles ook niet !!Fluffy wrote:Ik zaag daar niet over, ik heb daar geen problemen mee... Maar voor mij hoeft dat niet persé...Tinky-Winky wrote:Zonder controle heb je geen chrono he. Als je daarover begint te zagen, moet je toertocht rijden. En een geoefend chronorijder kan toch makkelijk iets harder rijden om het effe stoppen te compenseren ?
Tsssss...
wie zichzelf wil bedriegen ... die doet maar ... als ik op de resultatenlijst achter een hoop "foefelaars" sta ===> I don't care
als je dan toch al wil opscheppen over tijden en gemiddeldes , pak je toch gewoon een vergunning en ga je competitie rijden zonder te zeuren over streepjes of gaatjes die je al dan niet uit je ritme brengen
I rest my case
aan de organisatie : doe zo voort .... ( behalve de spaghetti dan
Last edited by Foempes on Mon 13 Jun 2005 19:31, edited 1 time in total.
Het was mijn 3e deelname op rij.
Weeral mocht ik genieten van een prachtorganisatie !
Als "recreatieve chrono-rijder" is het tof om jaarlijks te proberen je eigen prestaties te verbeteren, zonder wakker te liggen van details zoals snelheid van de controle, ...
Dikke proficiat aan alle vrijwilligers die er hun zondag voor opgeofferd hebben.
Tot volgend jaar.
Weeral mocht ik genieten van een prachtorganisatie !
Als "recreatieve chrono-rijder" is het tof om jaarlijks te proberen je eigen prestaties te verbeteren, zonder wakker te liggen van details zoals snelheid van de controle, ...
Dikke proficiat aan alle vrijwilligers die er hun zondag voor opgeofferd hebben.
Tot volgend jaar.
- WT6
- Mountainbiker
Ik bedoel zagen niet slecht.foempes wrote:denk ik eigenlijk ook wel ... voor mij hoeven die controles ook niet !!Fluffy wrote:Ik zaag daar niet over, ik heb daar geen problemen mee... Maar voor mij hoeft dat niet persé...Tinky-Winky wrote:Zonder controle heb je geen chrono he. Als je daarover begint te zagen, moet je toertocht rijden. En een geoefend chronorijder kan toch makkelijk iets harder rijden om het effe stoppen te compenseren ?
Tsssss...
wie zichzelf wil bedriegen ... die doet maar ... als ik op de resultatenlijst achter een hoop "foefelaars" sta ===> I don't care
als je dan toch al wil opscheppen over tijden en gemiddeldes , pak je toch gewoon een vergunning en ga je competitie rijden zonder te zeuren over streepjes of gaatjes die je al dan niet uit je ritme brengen![]()
I rest my case
aan de organisatie : doe zo voort .... ( behalve de spaghetti dan)
Alleen, wil je een geloofwaardige organisatie opzetten voor een chrono, dan moet je gewoon controles uitvoeren. Doe je dat niet of niet op een goede doordachte manier, dan wordt al je moeite zo weggelachen.
Het feit dat er mensen zijn die niet alle streepjes hebben, bewijst dat het wel degelijk nodig. Die 'gepakte' gasten gaan in alle talen zwijgen over hun ontbrekende streepjes hoor, die hoor je alleen 'stoefen' met hun gemiddelde. Tot blijkt dat ze niet eens in de uitslag staan, tja...
Voor mij hoeven die controles ook niet, maar een chrono geloofwaardig laten overkomen zonder controles op het traject ? Dat kan je gewoon niet maken. Dat je dan even moet stoppen om een streepje te laten zetten ? Who cares ? Sta dan even minder lang stil aan de bevoorrading.
Chapeau voor al die gasten die daar een voormiddag gaan staan om onwillende fietsers tegen te houden voor een streepje, terwijl ze zelf "de mooiste van het Hageland" aan hun stift zien voorbijgaan.
Dan kan je toch niet anders dan begrip opbrengen voor de noodzaak van die controles, die gasten staan daar niet voor de pure fun hoor...Hoewel, controleur N°4 vorig jaar....
ben ik't helemaal mee eens ..... voor mij hoeven ze ook niet , maar als ze er dan toch al "moeten" zijn ... vind ik't goed zo ...
wat kunnen die hooguit 2 sec. X 5 nou maken op zo'n 3 uur ?
volgens mij bestaan er wedstrijden om te zien hoe goed en snel je wel bent, - om't er snelst aan de finish - !!! .... een chrono lijkt me meer iets om een referentiepunt te hebben qua niveau in MTB-land

wat kunnen die hooguit 2 sec. X 5 nou maken op zo'n 3 uur ?
volgens mij bestaan er wedstrijden om te zien hoe goed en snel je wel bent, - om't er snelst aan de finish - !!! .... een chrono lijkt me meer iets om een referentiepunt te hebben qua niveau in MTB-land
maar aangezien blijkbaar niet iedereen 100% zuiver is .. heb je daar een puntVoor mij hoeven die controles ook niet, maar een chrono geloofwaardig laten overkomen zonder controles op het traject ? Dat kan je gewoon niet maken