Alleen vorig jaar bij opwarming lekkere, dikke vlieg ingeslikt en wat hinder ondervonden. Wat was ik lekker misselijk toen....
moerbeke 19 juni
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- RACING ANIMAL
- Mountainbiker
- Location: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3
Post by RACING ANIMAL »
leuke wedstrijd!! Een snel parkoers met wat toffe hindernissen.
Alleen vorig jaar bij opwarming lekkere, dikke vlieg ingeslikt en wat hinder ondervonden. Wat was ik lekker misselijk toen....
- slow motion
- Mountainbiker
Re: KM???
Post by slow motion »
Als het mij goed voorstaat, was dat vorig jaar een 25km.miky111 wrote:hoveel km wordt er bij de fun klasse gereden..??
Lol tzal ook op da niveau zijn ... eerste wedstrijd sedert mx waregem, dan paar weken geen fiets meer gezien, sedert deze week trg deftig aan het trainen ...sleery wrote:kga ier, net als vorig jaar, het seizoen beginnen ma tzal noppes worden na den tendiniet. (doel is om nie gedubbeld te worden)
tzal FUNklasse worden vreesek
- slow motion
- Mountainbiker
Post by slow motion »
Vorig jaar 4 a 5km, zodat ge ne keer of vijf passeert.WiLL3Ms wrote:en hoeveel km is dan 1 ronde want als iemand dan wil komen kijken zie je dan ons vaak passeren of is da ma 2 keer ofzo anders is et de moeite nie da dien komen kijken??
Maar is hier niemand van de org. 'in de buurt' die de exacte gegevens heeft??
Ik ga me daar ook eens aan wagen. Mijn eerste keer een funklasse wedstrijd, ik ben eens benieuwd.
Ik heb nog een vraagje. Wordt er voor de verdeling van de klasses gekeken naar het geboortejaar of de effectieve leeftijd op het moment van de wedstrijd.
Binnen drie weken wordt ik 35 (
) en ik vraag me af of ik nog met het jong geweld moet mee vlammen of al met de 'ouwe knarren' (graptje hé mannen) mag vliegen?
Is er de mogelijkheid het parcours op voorhand te verkennen?
Ik heb nog een vraagje. Wordt er voor de verdeling van de klasses gekeken naar het geboortejaar of de effectieve leeftijd op het moment van de wedstrijd.
Binnen drie weken wordt ik 35 (
Is er de mogelijkheid het parcours op voorhand te verkennen?