Recuperatievermogen heb ik ruim voldoende door training en ja, talent (of hoe je het ook wil noemen). Daarmee dat ik ook beter wordt naarmate een wedstrijd langer wordt in tijd en/of dagen. Aan den lijve ondervonden de laatste 3 dagen van de CE. Terwijl de overgrote meerderheid er zowat doorzat (of gewoon niet meer in wedstrijd) vlogen wij dan spelenderwijs de mannen voorbij die ons de eerste dagen ter plaatse lieten. We kregen er dan pas plezier in (nog al wiedes als je plots merkt dat je toch iets goed kuntbracebrace wrote: Talent zit hem in mijn ogen vooral in recuperatievermogen. Hoe snel en hoe goed herstelt je lichaam zich? En hoe snel kan je dus progressie maken? Limieten vooral in leeftijd. (Waaruit ik afleid dat ik niet echt talent heb, maar daarom niet gelimiteerd ben in progressie voor de volgende paar jaar, zolang ik maar voldoende rust, aan de basis werk, en geduld heb)
Maar door een gebrek aan aangeboren snelheid zal er nooit niet meer inzitten dan toekijken van op de zijlijn. Niet dat ik daar lang van wakker lig maar gewoon ter ondersteuning van dit topic.