Witte fietskledij

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Post Reply
kodepo
Mountainbiker

Witte fietskledij

Post by kodepo »

Ik ben op zoek naar een volledig of grotendeels witte outfit. Ik heb al eens op het internet gekeken bij de original line van Scott en bij Specialized. Weet er iemand waar ik in de provincie Antwerpen een winkel kan vinden met een groot aanbod aan fietskledij? En eventueel verdelers van Scott of Specialized?
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Primator,Statiestraat te Zwijndrecht : enjoy ! Momenteel een complete witte outfit in de etalage...
kodepo
Mountainbiker

Post by kodepo »

Ok, bedankt, dan zal ik daar morgen eens een kijkje gaan nemen.

Iemand toevallig ergens dit truitje van Scott gezien? Of kan ik dat gewoon bij een Scott-verdeler bestellen?

Image
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Nice! =D> =D> =D> ....maar niet bij Primator denk ik.
flabbes
Mountainbiker
Location: Kinesis a500 frame rockshox judy tt en shimano deore

Post by flabbes »

k denk wel da zon wit shirt nie lang wit is, aangezien ik altijd erg vies word van mtbe (snap nie waardoor :P ) ik heb nu al vlekke in een grijs rood shirt die er nie uitkome
kodepo
Mountainbiker

Post by kodepo »

Ja, daar had ik ook al aan gedacht, maar het zou vooral zijn voor trainingen op de weg en mtb-tochten in de zomer. Voor de winter heb ik wijselijk een zwarte en donkerblauwe outfit, maar deze vind ik persoonlijk net iets te warm om in de zomer naast het kanaal te rijden 8)

Ik zal eens gaan horen bij een Scott-verdeleler. Heeft er iemand enkele adresen in de provincie Antwerpen?
Monza
Mountainbiker

Post by Monza »

Volledig wit is idd heel mooi.
Anders moet je es kijken bij Santini, die maken zowel de trui van wereldkampioen al sde leiderstrui in de Pro-tour, en die is volledig wit met een klein, lichtblauw armbandje. heel mooi.
Post Reply