12/06/05 Hagelandse chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ivo L
Mountainbiker

Post by Ivo L »

Alles is al gezegd geweest hiervoor, maar toch nog eens : SCHITTERENDE ORGANISATIE !!!
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Iegienie wrote: ... misschien moeten we volgend jaar maar eens iemand anders op dat podium en achter die komputers zetten...
Hè hè ik hou er wel van mensen te ambeteren en ik ben onvermurmbaar :wink:
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

mtb grietje wrote::cry: :cry:
sta niet bij de madammen op de uitslag........

nochtans, voor een allereerste chrono en met blessure heb ik het niet al té slecht gedaan met mijn 4h02 (vierde plaats, als ik erbij zou staan)
no problemo : wat was je nummer ? we passen daar een mouw aan.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Iegienie wrote:
Gf biker wrote:Zoals vele voorgaande reeds hebben gezegd alle lof aan de organitatie =D> =D> 't was weer netjes af. Vandaag ook eens ne keer goe benen :-) waardoor ik voor mijn doen ne snelle tijd heb kunnen realiseren. Enkel aan de finish ff in discussie moeten gaan om nie gediskwalifiseerd te worden :( . Eerst zou er een probleem zijn omdat het rode streepje niet in het midden van mijn nr bord stond #-o en toen zou het blauwe ontbreken. Da stond idd niet op mijn nr bord maar op mijn remhendel :-? volgend jaar mss een ander soort controle doorvoeren of iedereen verplicht doen stoppen in een soort fuik zodat de markeringen goed kunnen worden aangebracht :wink: . Uiteindelijk dan toch alle nodige streepjes gevonden en goegekeurd op mijne bike [-o< . Slechts weinig mountainbike.be ers gezien, de Madness aan het vertrek, Philip en nog iemand in Mountainbike.be tenue aan de aankomst maar zijne nick weet ik nie meer :oops:

Tot: 73.6 km in 3u14 eigen tijd Avs 22.6

Chronotijd: 3u21
ah, dat was jij...

weet je, we hebben al verschillende systemen gebruikt, en dit is tot nu toe het beste. de kontroleurs kontroleerden zichzelf. kontroleur vijf die moest een bol of zo zetten op het bordje, zodat we duidelijk en snel konden zien of het in orde was of niet. en bij jou was het een beetje moeilijk he, met dat blauw op je remgreep... maar tis toch in orde gekomen...

maar dat gecontroleer is dus wel een probleem. ik haat het eigenlijk, want minstens twee goede vrienden heb ik moeten ambeteren. en ik ben een softie he, dus... misschien moeten we volgend jaar maar eens iemand anders op dat podium en achter die komputers zetten...
ik vind dit toch wel 1 van de betere mannieren van controle aanbrengen hoor ( natuurlijk als het zwaar zou regenen of modder zou zijn dan zal diene stift nie goe meer schrijven ) , in sommige buitelandse marathons doen ze dat met spuitbussen ,
Dan heb je nog die gekleurde snelbinders ,maar da is nogal een gepruts denk ik omdat aan uw bordje te hangen .
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Zijn de foto's er al ?
Ivo L
Mountainbiker

Post by Ivo L »

En dieje laatste controleur was zelfs zo vriendelijk om mij terug in gang te duwen !!
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

Ivo L wrote:En dieje laatste controleur was zelfs zo vriendelijk om mij terug in gang te duwen !!
Ik had schrik dat sommigen onder jullie anders terug achteruit dat bergske zouden afrollen, vandaar dat duwke in de rug :P ... Maar 't is graag gedaan hoor :wink:
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

Thierry wrote:
Ivo L wrote:En dieje laatste controleur was zelfs zo vriendelijk om mij terug in gang te duwen !!
Ik had schrik dat sommigen onder jullie anders terug achteruit dat bergske zouden afrollen, vandaar dat duwke in de rug :P ... Maar 't is graag gedaan hoor :wink:
Tja Thierry...je had nog iets goed te maken na vorig jaar hé ? :-D
Toen kreeg je de banbliksems van half bikend Vlaanderen over je heen omdat je ons stond uit te lachen, daar boven op je Arendsnest.
Maar anderzijds is het wel zo dat ze daar nu een autostrade hebben aangelegd ipv het technische, uitgespoelde stuk vroeger.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Biker Zjé wrote:
Thierry wrote:
Tja Thierry...je had nog iets goed te maken na vorig jaar hé ? :-D
Toen kreeg je de banbliksems van half bikend Vlaanderen over je heen omdat je ons stond uit te lachen, daar boven op je Arendsnest.
Maar anderzijds is het wel zo dat ze daar nu een autostrade hebben aangelegd ipv het technische, uitgespoelde stuk vroeger.
WHOAOAOAAAAAAA

dat was vorig jaar wel de phille en niet den thierry he !!!!!
mtb grietje

Post by mtb grietje »

Misschien een andere manier van controle:
gaatjes knippen in de nummerbordjes?

Bvb verschillende grootte van rondjes, of er bestaan ook verschillende figuurkes (te vinden in uw hobbywinkel :wink: )

Da's knip en ge kunt verder...
Post Reply