12/06/05 Hagelandse chrono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
ik vind dit toch wel 1 van de betere mannieren van controle aanbrengen hoor ( natuurlijk als het zwaar zou regenen of modder zou zijn dan zal diene stift nie goe meer schrijven ) , in sommige buitelandse marathons doen ze dat met spuitbussen ,Iegienie wrote:ah, dat was jij...Gf biker wrote:Zoals vele voorgaande reeds hebben gezegd alle lof aan de organitatie![]()
't was weer netjes af. Vandaag ook eens ne keer goe benen
waardoor ik voor mijn doen ne snelle tijd heb kunnen realiseren. Enkel aan de finish ff in discussie moeten gaan om nie gediskwalifiseerd te worden
. Eerst zou er een probleem zijn omdat het rode streepje niet in het midden van mijn nr bord stond
en toen zou het blauwe ontbreken. Da stond idd niet op mijn nr bord maar op mijn remhendel
volgend jaar mss een ander soort controle doorvoeren of iedereen verplicht doen stoppen in een soort fuik zodat de markeringen goed kunnen worden aangebracht
. Uiteindelijk dan toch alle nodige streepjes gevonden en goegekeurd op mijne bike
. Slechts weinig mountainbike.be ers gezien, de Madness aan het vertrek, Philip en nog iemand in Mountainbike.be tenue aan de aankomst maar zijne nick weet ik nie meer
Tot: 73.6 km in 3u14 eigen tijd Avs 22.6
Chronotijd: 3u21
weet je, we hebben al verschillende systemen gebruikt, en dit is tot nu toe het beste. de kontroleurs kontroleerden zichzelf. kontroleur vijf die moest een bol of zo zetten op het bordje, zodat we duidelijk en snel konden zien of het in orde was of niet. en bij jou was het een beetje moeilijk he, met dat blauw op je remgreep... maar tis toch in orde gekomen...
maar dat gecontroleer is dus wel een probleem. ik haat het eigenlijk, want minstens twee goede vrienden heb ik moeten ambeteren. en ik ben een softie he, dus... misschien moeten we volgend jaar maar eens iemand anders op dat podium en achter die komputers zetten...
Dan heb je nog die gekleurde snelbinders ,maar da is nogal een gepruts denk ik omdat aan uw bordje te hangen .
Tja Thierry...je had nog iets goed te maken na vorig jaar hé ?Thierry wrote:Ik had schrik dat sommigen onder jullie anders terug achteruit dat bergske zouden afrollen, vandaar dat duwke in de rugIvo L wrote:En dieje laatste controleur was zelfs zo vriendelijk om mij terug in gang te duwen !!... Maar 't is graag gedaan hoor
Toen kreeg je de banbliksems van half bikend Vlaanderen over je heen omdat je ons stond uit te lachen, daar boven op je Arendsnest.
Maar anderzijds is het wel zo dat ze daar nu een autostrade hebben aangelegd ipv het technische, uitgespoelde stuk vroeger.
WHOAOAOAAAAAAABiker Zjé wrote:Tja Thierry...je had nog iets goed te maken na vorig jaar hé ?Thierry wrote:Ik had schrik dat sommigen onder jullie anders terug achteruit dat bergske zouden afrollen, vandaar dat duwke in de rugIvo L wrote:En dieje laatste controleur was zelfs zo vriendelijk om mij terug in gang te duwen !!... Maar 't is graag gedaan hoor
![]()
Toen kreeg je de banbliksems van half bikend Vlaanderen over je heen omdat je ons stond uit te lachen, daar boven op je Arendsnest.
Maar anderzijds is het wel zo dat ze daar nu een autostrade hebben aangelegd ipv het technische, uitgespoelde stuk vroeger.
dat was vorig jaar wel de phille en niet den thierry he !!!!!