12/06/05 Hagelandse chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Thorgal
Mountainbiker
Location: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d

Post by Thorgal »

Een verslagje van mijn dagje, klik HIER
modderfiguur
Mountainbiker

Post by modderfiguur »

Proficiat voor de organisatie. Net zoals vorig jaar volledig af en niets op aan te merken. Volgend jaar ben ik terug van de partij. Ik zal alvast maar beginnen trainen want hoe dat sommige mannen mij hier voorbij vliegen. Ni normaal. :oops: :oops:
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

[quote="modderfiguur"]Proficiat voor de organisatie. Net zoals vorig jaar volledig af en niets op aan te merken. Volgend jaar ben ik terug van de partij. Ik zal alvast maar beginnen trainen want hoe dat sommige mannen mij hier voorbij vliegen. Ni normaal. :oops: :oops:[/quote]

Daarom noemen ze da ne chrono.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Zoals vele voorgaande reeds hebben gezegd alle lof aan de organitatie =D> =D> 't was weer netjes af. Vandaag ook eens ne keer goe benen :-) waardoor ik voor mijn doen ne snelle tijd heb kunnen realiseren. Enkel aan de finish ff in discussie moeten gaan om nie gediskwalifiseerd te worden :( . Eerst zou er een probleem zijn omdat het rode streepje niet in het midden van mijn nr bord stond #-o en toen zou het blauwe ontbreken. Da stond idd niet op mijn nr bord maar op mijn remhendel :-? volgend jaar mss een ander soort controle doorvoeren of iedereen verplicht doen stoppen in een soort fuik zodat de markeringen goed kunnen worden aangebracht :wink: . Uiteindelijk dan toch alle nodige streepjes gevonden en goegekeurd op mijne bike [-o< . Slechts weinig mountainbike.be ers gezien, de Madness aan het vertrek, Philip en nog iemand in Mountainbike.be tenue aan de aankomst maar zijne nick weet ik nie meer :oops:

Tot: 73.6 km in 3u14 eigen tijd Avs 22.6

Chronotijd: 3u21
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

:bounce: Uitslag staat on-line!!!!
Ikke 204 van de 595 ni goed maar ook ni slecht aangezien er gevlamd werd.
:wink:
vaast
Mountainbiker

Post by vaast »

kort en bondig: 't was weer bangelijk goe! =D>
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

Goede wijn hoeft geen krans, maar toch...Perfecte organisatie =D>

Ons verslagske vind je hier
crosserke
Mountainbiker

Post by crosserke »

Mijn eerste chrono is een feit.
Het was voor mij de eerste keer dat ik zo een lange afstand reed maar ik vind dat ik het er niet slecht vanaf heb gebracht.
243 Beyns Toon 3:25:56 21,29 305
Ik heb de eerste 10-15 km met een paar vrienden gereden en ben er dan vandoor gegaan. Ook nog een stukje fout gereden dus er kan nog van de tijd af. Volgende keer proberen onder de 3 uur te gaan. :drunk:
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Gf biker wrote:Zoals vele voorgaande reeds hebben gezegd alle lof aan de organitatie =D> =D> 't was weer netjes af. Vandaag ook eens ne keer goe benen :-) waardoor ik voor mijn doen ne snelle tijd heb kunnen realiseren. Enkel aan de finish ff in discussie moeten gaan om nie gediskwalifiseerd te worden :( . Eerst zou er een probleem zijn omdat het rode streepje niet in het midden van mijn nr bord stond #-o en toen zou het blauwe ontbreken. Da stond idd niet op mijn nr bord maar op mijn remhendel :-? volgend jaar mss een ander soort controle doorvoeren of iedereen verplicht doen stoppen in een soort fuik zodat de markeringen goed kunnen worden aangebracht :wink: . Uiteindelijk dan toch alle nodige streepjes gevonden en goegekeurd op mijne bike [-o< . Slechts weinig mountainbike.be ers gezien, de Madness aan het vertrek, Philip en nog iemand in Mountainbike.be tenue aan de aankomst maar zijne nick weet ik nie meer :oops:

Tot: 73.6 km in 3u14 eigen tijd Avs 22.6

Chronotijd: 3u21
ah, dat was jij...

weet je, we hebben al verschillende systemen gebruikt, en dit is tot nu toe het beste. de kontroleurs kontroleerden zichzelf. kontroleur vijf die moest een bol of zo zetten op het bordje, zodat we duidelijk en snel konden zien of het in orde was of niet. en bij jou was het een beetje moeilijk he, met dat blauw op je remgreep... maar tis toch in orde gekomen...

maar dat gecontroleer is dus wel een probleem. ik haat het eigenlijk, want minstens twee goede vrienden heb ik moeten ambeteren. en ik ben een softie he, dus... misschien moeten we volgend jaar maar eens iemand anders op dat podium en achter die komputers zetten...
mtb grietje

Post by mtb grietje »

:cry: :cry:
sta niet bij de madammen op de uitslag........

nochtans, voor een allereerste chrono en met blessure heb ik het niet al té slecht gedaan met mijn 4h02 (vierde plaats, als ik erbij zou staan)
Post Reply