12/06/05 Hagelandse chrono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Bmweke
- Mountainbiker
Dat was ikM545i wrote:Proficiat organisatie!!!!![]()
Alles ging goed tot men band stilletjes leeg liep. Iemand van de organisatie heeft me nog geholpen maar tevergeefs 500m later alweer lek en geen reserve meer
. Hangend over het voorwiel naar huis gebold vanaf het gouden kruispunt. Miljaar, volgende keer nog tubeke meer mee.
De snel bediende spagetti met frisse pint heeft nog iets goed gemaakt TOP!!!
Mischa
Spijtig dat de band het niet gehouden heeft.
Ik wou je mijn reserve binnenband geven maar omdat ge dacht dat het inorde was...
Al sjans dat aprés bike des te beter was
- Bmweke
- Mountainbiker
kfcdenbiker wrote:knap knap knap
het was alweer een mooi toerke in langdorp,alleen spijtig van de vele lekke bande en die gast die daar tegen de bmw ke was gereden.
22.55 avs
tot volgend jaar
Dat was Domie van REEVAX en het was ni echt een Bmweke
Diene zonder te zien van zijne messing reed
12/06/05 Hagelandse chrono
Ja, 't was dus dik in orde, veeeeel stof maar da hebben we graag. In 't begin ging 't nogal vlug, dus na de 1e bevoorrading maar besloten om plat te rijden en zodoende Tim en Gunther kwijt te spelen
Johan die had toen al 't hazepad gekozen.......Naar 't einde toe was 't parcours nie zo zwaar meer, maar de benen merkten dit nie echt
. Ook proficiat voor de vliegende kontroles, nergens voet aan grond moeten zetten om 'n streepke te krijgen
En toen bleek da we ' spaghettibonneke kwijt waren gespeeld kregen al vlug ander, waarvoor dank aan Wim 
- WT6
- Mountainbiker
Heel fijne rit, de conditie van de bikecopain had nen dag congee.
3u44 en een gemiddelde hartslag van 132, d'r zat dus echt veel meer in...
Misschien volgend jaar, want we mogen er toch vanuit gaan dat de nieuwe organisatie na zo'n prachtige editie, er zeker mee doorgaat ?
Dik in orde !! Merci voor de drinkbus !!
PS : enig idee hoeveel pijltjes er alles bij mekaar hingen ? Mijn schatting : een dikke 1000 ?
3u44 en een gemiddelde hartslag van 132, d'r zat dus echt veel meer in...
Misschien volgend jaar, want we mogen er toch vanuit gaan dat de nieuwe organisatie na zo'n prachtige editie, er zeker mee doorgaat ?
Dik in orde !! Merci voor de drinkbus !!
PS : enig idee hoeveel pijltjes er alles bij mekaar hingen ? Mijn schatting : een dikke 1000 ?