12/06/05 Hagelandse chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Hier kom ik net loeren achter dienen Hollander.. amaai die kon snel fietsen op dat laatste stuk.
Bmweke
Mountainbiker

Post by Bmweke »

M545i wrote:Proficiat organisatie!!!! =D>

Alles ging goed tot men band stilletjes leeg liep :cry: . Iemand van de organisatie heeft me nog geholpen maar tevergeefs 500m later alweer lek en geen reserve meer :evil:. Hangend over het voorwiel naar huis gebold vanaf het gouden kruispunt. Miljaar, volgende keer nog tubeke meer mee.

De snel bediende spagetti met frisse pint heeft nog iets goed gemaakt TOP!!!

Mischa
Dat was ik :P

Spijtig dat de band het niet gehouden heeft.
Ik wou je mijn reserve binnenband geven maar omdat ge dacht dat het inorde was...

Al sjans dat aprés bike des te beter was :-D
Bmweke
Mountainbiker

Post by Bmweke »

kfcdenbiker wrote:knap knap knap
het was alweer een mooi toerke in langdorp,alleen spijtig van de vele lekke bande en die gast die daar tegen de bmw ke was gereden.
22.55 avs

tot volgend jaar

Dat was Domie van REEVAX en het was ni echt een Bmweke :wink: , maar ne prachtige nieuwe 5-serie #-o

Diene zonder te zien van zijne messing reed [-X
muddy_
Mountainbiker

Post by muddy_ »

zalig parcours! proficiat aan de organisatie

amai d'er werd nogal gevlamd zeg op de chrono!
lang geleden dat ik zo vaak voorbijgereden werd, blijven trainen he :wink:
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Twas een mooie dag , perfect gedaan jongens .
Parkour was super .
Mijn tijd tja nie kontent 3h20
het was weer met een geleende bike die iets te klein is , onderweg nog 4 keer moeten stoppen omdat mijn zadel zakte .
Maar het was een mooie dag en dat is het belangrijkste
parcival
Mountainbiker

Post by parcival »

Mooi weer, schoon parcours, rijk gevulde bevoorrading, geen last gehad van de gevreesde "mannen op speed", ... =D> =D>

Kortom, mijn eerste chrono is een feit!!! 3h 29m 21s avs 20.65
Nr 11
Mountainbiker

Post by Nr 11 »

Zoals al zo dikwijls gezegt op het forum hier, het was reuze en alles liep zoals het moest bij de organisatie dus doe zo verder.
En wat domie betreft hij heeft mij eens gezegt dat hij testen doet voor wagens als ik hem zie ga ik eens vragen hoe zo n bmw uit te test komt
nr11
Joybiker
Mountainbiker

12/06/05 Hagelandse chrono

Post by Joybiker »

Ja, 't was dus dik in orde, veeeeel stof maar da hebben we graag. In 't begin ging 't nogal vlug, dus na de 1e bevoorrading maar besloten om plat te rijden en zodoende Tim en Gunther kwijt te spelen :lol: Johan die had toen al 't hazepad gekozen.......Naar 't einde toe was 't parcours nie zo zwaar meer, maar de benen merkten dit nie echt :roll:. Ook proficiat voor de vliegende kontroles, nergens voet aan grond moeten zetten om 'n streepke te krijgen =D> En toen bleek da we ' spaghettibonneke kwijt waren gespeeld kregen al vlug ander, waarvoor dank aan Wim [-o<
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Heel fijne rit, de conditie van de bikecopain had nen dag congee.
3u44 en een gemiddelde hartslag van 132, d'r zat dus echt veel meer in...
Misschien volgend jaar, want we mogen er toch vanuit gaan dat de nieuwe organisatie na zo'n prachtige editie, er zeker mee doorgaat ?
Dik in orde !! Merci voor de drinkbus !!

PS : enig idee hoeveel pijltjes er alles bij mekaar hingen ? Mijn schatting : een dikke 1000 ?
M545i
Mountainbiker

Post by M545i »

Dat was ik

Spijtig dat de band het niet gehouden heeft.
Ik wou je mijn reserve binnenband geven maar omdat ge dacht dat het inorde was...

Al sjans dat aprés bike des te beter was
Merciekes bmweke :wink: thuis gekomen nog ne keer met de grote velopomp opgeblazen en toch een klein gaatje gevonden.
Post Reply