12/06/05 Hagelandse chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

Weerom 'What a ride !'

Ongeloofelijk schitterend parcours, spetterende afdalingen en leuk snel bochtenwerk, perfecte uitpijling... ze hebben het daar in het Hageland weeral gefikst om ons één van de topritten van 't jaar te bezorgen.

Eén keer wel wat 'airtime' gehad toen ik full speed uit een greppel het korenveld in vloog. De bike vloog niet mee...
M'n bikemaat kreeg spijtig genoeg af te rekenen met een gebroken zadel.

Bedankt aan de organisatie en vrijwilligers !
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Prachtige rit met veel afwisseling,wat singletracks,pittige klimmetjes en afdalingen,alles waar een mountainbiker maar kan van dromen.Je merkt direkt dat dit een parcour is dat door iemand met mountainbike ervaring is uitgetekend.Proficiat aan alle medewerkers want zij hebben toch weer hunne zondag opgeofferd om ons een leuke dag te bezorgen.Voelde me vrij goed,sterke benen en goed in het wiel kunnen hangen van enkele snelle mannen en dit doet toch deugd om snelheid wat naar boven te trekken.Groot was men verbzing aan de aankomst toen Pieter zei dat ik een controle gemist had,nu moet ik wel toegeven dat ik op zeker moment de weg kwijt was en dat een wielertoerist me zei dat ik wat verderop links moest afslagen.Spijtig van dit voorval zo had ik maar 71,60 i.d.p.v.73.1.
Zo is men tijd niet correct want ik heb 1,5km minder gereden.Met 3h27m42s
ben ik meer dan tevreden voor een 61jarige.Men gemiddelde hartslag was 156sl.met een max van 179.Wat me vooral verbaasde na de wedstrijd,is dat men benen goed aanvoelden,een bewijs van degelijke basis.Nu men training wat opvoeren naar D3 en dan vooral de positie van men schoenplaatjes op de juiste plaats weten te plaatsen,want dit probleem duurt nu al meer dan een jaar.Nog eens nen dikke proficiat aan de organisatie en hopelijk tot volgend jaar.
fuel-tank
Mountainbiker

Post by fuel-tank »

=D> PRIMA-rit-organisatie-weer-...... =D>

Niks aan toe te voegen

Fuel-tank
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

jaja, ze hebben het toch weeral gedaan! =D>

schitterend parkoers, perfecte afpijling, ruime bevoorradingen en stralend weer...

alleen het manneke moet meekunnen natuurlijk. Van in 't begin gesukkeld met maagproblemen. Aan de eerste bevoorrading een klein stukske banaan opgepeuzeld en maar net kunnen binnenhouden #-o , af en toe wat water drinken dan maar. Tweede bevoorrading een half stukske peperkoek binnengewerkt en ook maar net kunnen binnenhouden. Ni echt goed dus.

3u38 --> ni tevreden dus

maar nogmaals een groot =D> aan de organisatie!!

#-o
mtb grietje

Post by mtb grietje »

OEFFF de pols heeft het gehouden... wel pijn gehad onderweg maar uitgereden!

74.6 km in 4:02'

Best tevreden aangezien ik lang niet doorgereden heb omwille van die nog redelijk verse pols&duimblessure.

Ook bravo aan de organisatie.... Bike nu nog wel niet zó enorm lang maar toch veel stukjes gehad die nieuw voor mij zijn. Goede bepijling, idem bevoorrading!!

Alleen jammer van al die bikers die nog steeds niet begrepen hebben dat je GEEN AFVAL MAG ACHTERLATEN IN DE NATUUR!!!!!!!!!!! :evil: :evil:

Ahja, heb aan iemand een binnenbandje geleend ergens rond de 50 km. Die persoon ging mij betalen aan de aankomst, maar niet meer gezien. Misschien zit hij hier wel op het forum en kan hij mij een pb-tje sturen? Zelf zo dom geweest om niet op zijn nummerbordje te kijken... #-o
M545i
Mountainbiker

Post by M545i »

Proficiat organisatie!!!! =D>

Alles ging goed tot men band stilletjes leeg liep :cry: . Iemand van de organisatie heeft me nog geholpen maar tevergeefs 500m later alweer lek en geen reserve meer :evil:. Hangend over het voorwiel naar huis gebold vanaf het gouden kruispunt. Miljaar, volgende keer nog tubeke meer mee.

De snel bediende spagetti met frisse pint heeft nog iets goed gemaakt TOP!!!

Mischa
kfcdenbiker
Mountainbiker

Post by kfcdenbiker »

knap knap knap
het was alweer een mooi toerke in langdorp,alleen spijtig van de vele lekke bande en die gast die daar tegen de bmw ke was gereden.
22.55 avs

tot volgend jaar
philip
Mountainbiker

Post by philip »

cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

Prachtige organisatie, perfekt, bedankt Pieter
Een goede tijd van 3h19m15s,en dat op m'n respektabele leeftijd!
Het was een prachtige dag

Een paar foto's en verslag:

http://www.bierkarboys.be

grtn
Ivan
baasje123
Mountainbiker

Hagelandse Chrono

Post by baasje123 »

Proficiat MTB Team Langdorp =D> ! Zondag 12/06 was een fantastische dag die mede dankzij het weer maar vooral dankzij het mooie parcours en de ijverige Thule-mannetjes in het blauw een jaarlijkse traditie zal worden.
Prachtig afwisselend parcours met voor ieder wat wils. Niet echt zware beklimmingen maar af en toe goe bergop vlammen en leuke technische stukken in den bos! Zeker voor herhaling vatbaar en da op ma een half uurke rijden van thuis! Keep on the good work and see yall next year!!!
Post Reply