12/06/05 Hagelandse chrono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- ATEGEV
- Mountainbiker
Nog ff een paar vraagskes. Tis mss miereneuken maar kval niet graag zonder suiker vermits mn vetrverbranding niet optimaal getraind is.
- Die bidons op de 2e bevoorading, zijn die nu met sportdrank, zoals eerdder gesuggereerd?
- Op de eerste bevoorading, gaat alles daar een beetje vlotjes of zou ik veel tijd verliezen om mn bidon te vullen met drank?
Tis maar om te weten met hoeveel bidons ik zou starten.
- Die bidons op de 2e bevoorading, zijn die nu met sportdrank, zoals eerdder gesuggereerd?
- Op de eerste bevoorading, gaat alles daar een beetje vlotjes of zou ik veel tijd verliezen om mn bidon te vullen met drank?
- scott racer
- Mountainbiker
alles zal overal vlot en soepel verlopen... de chrono is dat wel superpopulair, mara er zit geen 2000 man op he. we verwachten iets van een 500 à 700 man...ATEGEV wrote:Nog ff een paar vraagskes. Tis mss miereneuken maar kval niet graag zonder suiker vermits mn vetrverbranding niet optimaal getraind is.
normaliter wordt er sportdrank van BORN voorzien.
-
Hellraider
- Mountainbiker
Post by Hellraider »
De eijsbikers zullen aanwezig zijn voor de 75 km.
Na enkele maanden in de walen gefietst te hebben zal het nog een leuk zijn om in Vlaanderen te fietsen.
Het is tevens een mooie voorbereiding voor Zwitserland.
Na enkele maanden in de walen gefietst te hebben zal het nog een leuk zijn om in Vlaanderen te fietsen.
Het is tevens een mooie voorbereiding voor Zwitserland.
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Skitterend ,prachtparcour ,mooi weer wat moet ne mens meer hebben.
De bedoeling was om vlug te vertrekken dus ik stond om 07.40h al klaar op het vertrekpodium.
Zeggen die mannen dat ze om 08.00h pas starten SLAAPKOPPEN
Nog efkes nen warming up gedaan en dan vertrokken (om 08.00h
Na 3.22.03h stond ik terug aan de aankomst na een best wel pittige toer,ik heb bij wijlen afgezien maar daar doen we het voor.
Benieuwd naar de uitslag
TOT VOLGEND JAAR
- A d r i
- Mountainbiker
Zeer mooi parkoers, bepijling was perfect. Bevoorradingen waren voor mij ook perfect. 2 drinkbussen en snel wat gegeten. Kontroles onderweg op strategische plaatsen, mooi zo.
Had 935 hoogtmeters en net geen 75km. Het parkoers was zeer afwisselend ,wat bergop, wat bergaf, singletrackske, hoog gras, snel afdalingske, gevaarlijk afdalingske.. etc.
Klasse en droog en stoffig wat me wel afgaat.
Ben zeker de eerste in m'n klasse (Grote Boze Wolven boven de 45j
) in net iets meer dan de vooraf gehoopte 3u30.
Domie van de www.reevax.be heeft in het begin een zwaar accident gehad (tegen aan bmw 5 serie geknald die van zijn oprit reed) hopelijk is hij niet te erg gehavend want het zag ernaar uit dat hij over de motorkap gegaan was. Toen ik er arriveerde was de ambulance er al en ik vernam van de org dat het allemaal op het eerste zicht nogal zou meevallen.
Het was al een tijdje geleden dat ik nog eens in het rood geweest ben, en het is me goed bevallen.
Spagetti achteraf heb ik laten staan want ik eet alleen maar jong rood vlees. Zelfs nog wat gewonnen op den tombola !
Profieleke staat op m'n website. Hopelijk zijn de foto's wat gelukt, ik zag 4 keer een fotograaf

Had 935 hoogtmeters en net geen 75km. Het parkoers was zeer afwisselend ,wat bergop, wat bergaf, singletrackske, hoog gras, snel afdalingske, gevaarlijk afdalingske.. etc.
Klasse en droog en stoffig wat me wel afgaat.
Ben zeker de eerste in m'n klasse (Grote Boze Wolven boven de 45j
Domie van de www.reevax.be heeft in het begin een zwaar accident gehad (tegen aan bmw 5 serie geknald die van zijn oprit reed) hopelijk is hij niet te erg gehavend want het zag ernaar uit dat hij over de motorkap gegaan was. Toen ik er arriveerde was de ambulance er al en ik vernam van de org dat het allemaal op het eerste zicht nogal zou meevallen.
Het was al een tijdje geleden dat ik nog eens in het rood geweest ben, en het is me goed bevallen.
Spagetti achteraf heb ik laten staan want ik eet alleen maar jong rood vlees. Zelfs nog wat gewonnen op den tombola !
Profieleke staat op m'n website. Hopelijk zijn de foto's wat gelukt, ik zag 4 keer een fotograaf