12/06/05 Hagelandse chrono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
klein detail maar wordt er een borg gevraagd voor de nummer of is dat om in te kaderen ??

sebiet kunnen die mannen hi nog balen hooi verkopen . jaja er zit bisness in die mannenIegienie wrote:er werden geen bermen gemaaid, of toch zo goed als geen. ik vrees zelfs voor de netels. maar die netels zijn niet meer zo aggressief als een tweetal weken geleden, als ge wat oplet ist niet echt een probleem. ok, tkan wel eens een beetje prikkie doen, maar ja, wij zijn de mannen die de klinken repareren, en de banden ambeteren !!!! ist het niet ?
er werden wel hooiweiden gemaaid door de boeren, en die waren dat gisteren op sommige plaatsen aan het bijeen steken.
Zal morgen aanwezig zijn, hopelijk blijft het een beetje droog. Hoop dat ik er nog iets van te bakken zal maken
, heb van de week antiboitica moeten nemen voor een zware verkoudheid, maar dat laten we niet aan ons hart komen!!!
En als het niet voor een goeie tijd is, doen we het gewoon voor de lol
natuurlijk!!!!
Wel nog een vraagje werkt men met een nummer of een chipke voor de tijdsregistratie???
En als het niet voor een goeie tijd is, doen we het gewoon voor de lol
Wel nog een vraagje werkt men met een nummer of een chipke voor de tijdsregistratie???
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
muddy_ wrote:begin weer te twijfelen om met semislicks te rijden. Kan iemand mij tegenhouden aub
Ikzelf ga met python's rijden en das heel goe te doen daar.