omstreken gent
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
omstreken gent
mijn partner (in biken dan
) eeft weekend werk gevonden en nu sta ik er alleen voor dus ik zoek iemand vo mijn nieuwe parnter te worden want ik praat nog graag eens op de fiets enzo tegen mijn eigen praten is ook nie et leukste wa er is é
dus plz mag ook een vrouw zijn ze
Beste, Hoe je weet hebt van men eigen route is me een vraagteken , maar zeker wil ik je iets naar je zinnnen laten aanschouwen.
Men haalde indertijd 350hm en 130km over de totale lengte .
Ik heb die wel nog uitgebreid langsheen Scheldemeanders enz.
Kom het in princiepe uit hoeveel dagen je met mij wil opgeschept zitten????of wat je van parcour het best zint???? Klimmen das 1 ding welk ik weet van jou, en ik zal de tenen moet uitkuisen als ik zou gaan biken met je. Maar techn kan ik je steeds iets unieks laten berijden, geen nood ik toon je het beste in t'Gentse de crem van Gent. Ik voel er zeker iets voor. Ga proberen 25km/avs er uit te halen en je tochwat voorlaten rijden. Zie aan je fietsuitrusting (de spatborden) dat je zou kunnen komen uit het A'pen.
Rudy VdE.
Men haalde indertijd 350hm en 130km over de totale lengte .
Ik heb die wel nog uitgebreid langsheen Scheldemeanders enz.
Kom het in princiepe uit hoeveel dagen je met mij wil opgeschept zitten????of wat je van parcour het best zint???? Klimmen das 1 ding welk ik weet van jou, en ik zal de tenen moet uitkuisen als ik zou gaan biken met je. Maar techn kan ik je steeds iets unieks laten berijden, geen nood ik toon je het beste in t'Gentse de crem van Gent. Ik voel er zeker iets voor. Ga proberen 25km/avs er uit te halen en je tochwat voorlaten rijden. Zie aan je fietsuitrusting (de spatborden) dat je zou kunnen komen uit het A'pen.
Rudy VdE.
Ja Rudy, als je hier een beetje rondneust op het forum, kom je heel wat te weten hoor.
Het topic over een Gents biketeam geeft je geheimen prijs dacht ik. Daaruit kon ik opmaken dat je blijkbaar heel wat paadjes kent, die mij nog onbekend zijn.
Zie het zeker ook zitten eens een toerke te doen met een groepje (da's dus minstens twee he). Mijn werkuren zijn nogal flexibel dus als het jullie past, laat maar iets weten. Met deze late zomeruren kunnen we evengoed midden in de week eens rijden. Van't weekend ben ik wel door mijn liefke gereserveerd.
Dat van die spatborden??
snapm ni ...of is dat ni aan mij gericht?
Mijn roots die liggen wel in het Kempenland...
Zie het zeker ook zitten eens een toerke te doen met een groepje (da's dus minstens twee he). Mijn werkuren zijn nogal flexibel dus als het jullie past, laat maar iets weten. Met deze late zomeruren kunnen we evengoed midden in de week eens rijden. Van't weekend ben ik wel door mijn liefke gereserveerd.
Dat van die spatborden??
Mijn roots die liggen wel in het Kempenland...
Spatborden:
Als ik eens in het vertrouwde A'pense een tt maak zie ik aan iedere bike spatborden. vandaar men opmerking.
Vertrouwde A'pen zeg ik
m'n vader was geboren te Melsele, nu woont iedereen van de familie te Zwijndrecht.
Maar neuzen doe ik ook wel en ik vond in je tekst en uitleg enkele optekeningen die stroken met werkelijkheid en realiteit........
Maar goed, we spreken wel eens af.
Groeten,
Rudy VdE.
Als ik eens in het vertrouwde A'pense een tt maak zie ik aan iedere bike spatborden. vandaar men opmerking.
Vertrouwde A'pen zeg ik
m'n vader was geboren te Melsele, nu woont iedereen van de familie te Zwijndrecht.
Maar neuzen doe ik ook wel en ik vond in je tekst en uitleg enkele optekeningen die stroken met werkelijkheid en realiteit........
Maar goed, we spreken wel eens af.
Groeten,
Rudy VdE.
- Ren&Stimpy
- Mountainbiker
Post by Ren&Stimpy »
Rij maar eens mee met Beethoven. Ik dacht alle paadjes rond Gent te kennen. Wel na een tocht met hem wist ik dat ik niets kende. Een aanrader dus
Kzou trouwens zelf ook nogeens willen meerijden. Is al een tijdje geleden dat ik met Beethoven op stap ben geweest. Verhuis en bouw nemen veel tijd.
Als ge dus eens op stap zou gaan en het stoord niet dat ik meeben.........dan ben ik van de partij
Kzou trouwens zelf ook nogeens willen meerijden. Is al een tijdje geleden dat ik met Beethoven op stap ben geweest. Verhuis en bouw nemen veel tijd.
Als ge dus eens op stap zou gaan en het stoord niet dat ik meeben.........dan ben ik van de partij