12/06/05 Hagelandse chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Dus wie na de chrono snel gerecupereerd is kan nog een tt rijden op een compleet ander parcours?
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

jip, zo is het. maar vergeet niet dat ge al 950 hoogtemeters in de beentjes zult hebben, en we hebben hier absoluuuuut geen echt hoge bergen... ge zult wel zien...

de tt heeft wel vrij weinig hoogtemeters, maar is bij momenten een echte slingertocht door de bossen.
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

klein detail maar wordt er een borg gevraagd voor de nummer of is dat om in te kaderen ??
:wink:
jo
Mountainbiker

Post by jo »

scott racer wrote:klein detail maar wordt er een borg gevraagd voor de nummer of is dat om in te kaderen ??
:wink:
da zal inkaderen worden , en hang da maar boven uw bed .
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Iegienie wrote:er werden geen bermen gemaaid, of toch zo goed als geen. ik vrees zelfs voor de netels. maar die netels zijn niet meer zo aggressief als een tweetal weken geleden, als ge wat oplet ist niet echt een probleem. ok, tkan wel eens een beetje prikkie doen, maar ja, wij zijn de mannen die de klinken repareren, en de banden ambeteren !!!! ist het niet ?

er werden wel hooiweiden gemaaid door de boeren, en die waren dat gisteren op sommige plaatsen aan het bijeen steken.
sebiet kunnen die mannen hi nog balen hooi verkopen . jaja er zit bisness in die mannen =D> =D> 8)
flip
Mountainbiker

Post by flip »

Zal morgen aanwezig zijn, hopelijk blijft het een beetje droog. Hoop dat ik er nog iets van te bakken zal maken :-? , heb van de week antiboitica moeten nemen voor een zware verkoudheid, maar dat laten we niet aan ons hart komen!!!

En als het niet voor een goeie tijd is, doen we het gewoon voor de lol :lol: :lol: natuurlijk!!!!

Wel nog een vraagje werkt men met een nummer of een chipke voor de tijdsregistratie???
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

flip wrote: Wel nog een vraagje werkt men met een nummer of een chipke voor de tijdsregistratie???
andere jaren was het altijd met een nummerke en dat zal het dit jaar ook wel worden!

8)
parcival
Mountainbiker

Post by parcival »

Dus na de chrono gereden te hebben kan ik direct naar huis vertrekken??
Ik heb eigenlijk nog andere verplichtingen waar ik toch wel zeker op tijd moet zijn :evil: :evil:
muddy_
Mountainbiker

Post by muddy_ »

begin weer te twijfelen om met semislicks te rijden. Kan iemand mij tegenhouden aub
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

muddy_ wrote:begin weer te twijfelen om met semislicks te rijden. Kan iemand mij tegenhouden aub
[-X Ni te veel noppen steken :wink:
Ikzelf ga met python's rijden en das heel goe te doen daar.
Post Reply