12/06/05 Hagelandse chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
mariska vd pijnacker
Mountainbiker

Post by mariska vd pijnacker »

hoe lang blijven de pijltjes hangen?
en kan men de chrono ook tt-gewijs rijden, met eventueel later startuur?

ik sta de nacht van za op zo te werken en zou nog een paar uurkes willen maffen !!
touchdownbiker
Mountainbiker

12/06/05 Hagelandse chrono

Post by touchdownbiker »

mariska vd pijnacker wrote:hoe lang blijven de pijltjes hangen?

ik sta de nacht van za op zo te werken en zou nog een paar uurkes willen maffen !!
dan gaat ge nie lang moeten slapen want de crono zijn startuur uur is van 08.00 tot 9.30. Ge kunt beter snachts op e werk proberen rustig aan te doen en daarachter direct gaan rijden dan zijt ge zeker dat ge in de namiddag goe slaapt. Hoe hard ge wilt fietsen hebt ge zelf in de hand, bij ons zijn der ook bij die deelnemen aan de crono maar die niet zo kunnen vlammen als de meeste van die cronorijders dus............ Hoelang die pijltjes blijven hangen ?????????????? is iets voor de organisatoren.
Iegienie
Mountainbiker

Re: 12/06/05 Hagelandse chrono

Post by Iegienie »

touchdownbiker wrote:
mariska vd pijnacker wrote:hoe lang blijven de pijltjes hangen?

dan gaat ge nie lang moeten slapen want de crono zijn startuur uur is van 08.00 tot 9.30. Ge kunt beter snachts op e werk proberen rustig aan te doen en daarachter direct gaan rijden dan zijt ge zeker dat ge in de namiddag goe slaapt. Hoe hard ge wilt fietsen hebt ge zelf in de hand, bij ons zijn der ook bij die deelnemen aan de crono maar die niet zo kunnen vlammen als de meeste van die cronorijders dus............ Hoelang die pijltjes blijven hangen ?????????????? is iets voor de organisatoren.
je kan de chrono uiteraard ook op tt snelheid doen. De laatste vertrek is om 9h30 stipt, maar...

Het vrij vroege stopuur is gedeeltelijk te wijten aan het probleem dat we een goed ureke nodig hadden tussen de laatste vertrekker en de eerste arriveerder. Alle namen van de niet vooraf ingeschrevenen moesten ingetikt worden.

Maar, zopas ben ik erin geslaagd om een tweede computer op de kop te tikken, en die in een netwerkske te plaatsen. Daardoor kunnen we veel vroeger beginnen met het intikken van de namen, en is dat dus niet zo'n probleem meer.

Volgend jaar zal de "plage" van vertrekuren zowiezo een 45 minuten open gerokken worden, dit jaar zal dat "officieel" niet gebeuren. Maar we zullen wel vrij tolerant zijn. De afpijling gebeurt niet eerder dan dat de laatste vertrokken is. Normaliter is dat NIET onmiddellijk na de laatste vertrekker, maar dat hangt er een beetje van af... (het weer, beschikbaarheid van de ontpijlers, etc...).

Kijk, nummers worden er zowiezo verkocht tot 9h30, en al wie een nummer koopt die mag vertrekken. Ge moet natuurlijk niet beginnen nog effekes naar den bakker te lopen en zo, maar tkomt op geen vijf minuten.

Blijf de site in het oog houden, er volgt hierover onmiddellijk nog wat intern overleg.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

ok, dit is de beslissing van het bestuur : er worden nummers verkocht tot ongeveer 9h30, tkomt op geen tien minuten, en iedereen die een nummer heeft, die mag vertrekken. maar we gaan er geen reklame voor maken...
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

werd er langs het parcours gemaaid? Is voor mij vrij belangrijk (vanmorgen toerke van 4 uur gedaan en langs ewa wegen waar de bermen net gemaaid waren, gevolg: vol uitslag, niezen, tranende ogen, etc..)? Tzijn vooral die tranende ogen die lastig zijn #-o

Willy
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Voor mij is't ook al een tijdje claritine :cry: :cry: .
GT
Mountainbiker

Post by GT »

voor mij niet, maar ze beginnen bij het lezen van deze laatste 2 berichten ook wel spontaan te tranen :cry:
noem het medeleven :wink:
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

er werden geen bermen gemaaid, of toch zo goed als geen. ik vrees zelfs voor de netels. maar die netels zijn niet meer zo aggressief als een tweetal weken geleden, als ge wat oplet ist niet echt een probleem. ok, tkan wel eens een beetje prikkie doen, maar ja, wij zijn de mannen die de klinken repareren, en de banden ambeteren !!!! ist het niet ?

er werden wel hooiweiden gemaaid door de boeren, en die waren dat gisteren op sommige plaatsen aan het bijeen steken.
pr023473
Mountainbiker

Post by pr023473 »

Zie juist op de kalender dat er een TT in diest is op zondag.
Geen gevaar voor vermenging ???
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

pr023473 wrote:Zie juist op de kalender dat er een TT in diest is op zondag.
Geen gevaar voor vermenging ???
absoluut niet.
Bij ons is er ook een TT, zelfs met doe van ons doen we niet aan mengeling...
Post Reply