12/06/05 Hagelandse chrono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
mariska vd pijnacker
- Mountainbiker
Post by mariska vd pijnacker »
hoe lang blijven de pijltjes hangen?
en kan men de chrono ook tt-gewijs rijden, met eventueel later startuur?
ik sta de nacht van za op zo te werken en zou nog een paar uurkes willen maffen !!
ik sta de nacht van za op zo te werken en zou nog een paar uurkes willen maffen !!
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
12/06/05 Hagelandse chrono
Post by touchdownbiker »
dan gaat ge nie lang moeten slapen want de crono zijn startuur uur is van 08.00 tot 9.30. Ge kunt beter snachts op e werk proberen rustig aan te doen en daarachter direct gaan rijden dan zijt ge zeker dat ge in de namiddag goe slaapt. Hoe hard ge wilt fietsen hebt ge zelf in de hand, bij ons zijn der ook bij die deelnemen aan de crono maar die niet zo kunnen vlammen als de meeste van die cronorijders dus............ Hoelang die pijltjes blijven hangen ?????????????? is iets voor de organisatoren.mariska vd pijnacker wrote:hoe lang blijven de pijltjes hangen?
Re: 12/06/05 Hagelandse chrono
je kan de chrono uiteraard ook op tt snelheid doen. De laatste vertrek is om 9h30 stipt, maar...touchdownbiker wrote:dan gaat ge nie lang moeten slapen want de crono zijn startuur uur is van 08.00 tot 9.30. Ge kunt beter snachts op e werk proberen rustig aan te doen en daarachter direct gaan rijden dan zijt ge zeker dat ge in de namiddag goe slaapt. Hoe hard ge wilt fietsen hebt ge zelf in de hand, bij ons zijn der ook bij die deelnemen aan de crono maar die niet zo kunnen vlammen als de meeste van die cronorijders dus............ Hoelang die pijltjes blijven hangen ?????????????? is iets voor de organisatoren.mariska vd pijnacker wrote:hoe lang blijven de pijltjes hangen?
Het vrij vroege stopuur is gedeeltelijk te wijten aan het probleem dat we een goed ureke nodig hadden tussen de laatste vertrekker en de eerste arriveerder. Alle namen van de niet vooraf ingeschrevenen moesten ingetikt worden.
Maar, zopas ben ik erin geslaagd om een tweede computer op de kop te tikken, en die in een netwerkske te plaatsen. Daardoor kunnen we veel vroeger beginnen met het intikken van de namen, en is dat dus niet zo'n probleem meer.
Volgend jaar zal de "plage" van vertrekuren zowiezo een 45 minuten open gerokken worden, dit jaar zal dat "officieel" niet gebeuren. Maar we zullen wel vrij tolerant zijn. De afpijling gebeurt niet eerder dan dat de laatste vertrokken is. Normaliter is dat NIET onmiddellijk na de laatste vertrekker, maar dat hangt er een beetje van af... (het weer, beschikbaarheid van de ontpijlers, etc...).
Kijk, nummers worden er zowiezo verkocht tot 9h30, en al wie een nummer koopt die mag vertrekken. Ge moet natuurlijk niet beginnen nog effekes naar den bakker te lopen en zo, maar tkomt op geen vijf minuten.
Blijf de site in het oog houden, er volgt hierover onmiddellijk nog wat intern overleg.
er werden geen bermen gemaaid, of toch zo goed als geen. ik vrees zelfs voor de netels. maar die netels zijn niet meer zo aggressief als een tweetal weken geleden, als ge wat oplet ist niet echt een probleem. ok, tkan wel eens een beetje prikkie doen, maar ja, wij zijn de mannen die de klinken repareren, en de banden ambeteren !!!! ist het niet ?
er werden wel hooiweiden gemaaid door de boeren, en die waren dat gisteren op sommige plaatsen aan het bijeen steken.
er werden wel hooiweiden gemaaid door de boeren, en die waren dat gisteren op sommige plaatsen aan het bijeen steken.