Hey mensen. Ik vroeg me af wat het verschil nu eigenlijk is van groepen tussen :
lx - xt - xtr. Heb zelf op men scott lx deore staan en ben daar tevreden van, voor hetgeen het bij mij moet dienen.
Schakelen die andere dan echt zoveel beter ?die van mij schakeld eigenlijk ook perfekt.
Hoe zit het met de levensduur van die duurdere groepen tegenover bv een lx deore,bij hetzelfde gebruik en omstandigheden?
Wat kost een volledige xt of xtr groep ongeveer?
Moest men groep versleten zijn dan kan het mischien zijn dat ik een duurdere steek,vandaar men vraag.
verschil tussen groepen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
LX-XT-XTR in die volgorde wordt het duurder.
Hoe hoger op de ladder hoe preciezer schakelwerk (werd mij verteld), hoe lichter materiaal. Verschil tussen XTR en XT is volgens mij ook enkel het gewicht.
Levensduur is volgens mij niet recht evenredig. Mijn deore groepke op de Trek hield het langer uit dan mijn LX cassette, ketting en voorste tandwielen van mijn C'dale.
Hoe hoger op de ladder hoe preciezer schakelwerk (werd mij verteld), hoe lichter materiaal. Verschil tussen XTR en XT is volgens mij ook enkel het gewicht.
Levensduur is volgens mij niet recht evenredig. Mijn deore groepke op de Trek hield het langer uit dan mijn LX cassette, ketting en voorste tandwielen van mijn C'dale.