t'was genieten om die 2 kleppers eens bezig te horen
Nys en Meirhaeghe in ' De nieuwe wereld ' op radio1
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Dan zal je toch wel te laat zijn om dat via de radio1 - site te beluisteren hoor. Vavaf dat er een nieuwe "nieuwe wereld" is geweest kun je de vorige niet meer beluisteren. maw, je kon het tot gisteren beluisteren.GertCl wrote:Beamer,
Je MP3 is niet meer bereikbaar!
De hele site lijkt zelfs uit de lucht te zijn.
Had het toch ook graag eens gehoord...
sry GertCl, ik had de ruimte tijdelijk voor iets anders nodig...GertCl wrote:Beamer,
Je MP3 is niet meer bereikbaar!
De hele site lijkt zelfs uit de lucht te zijn.
Had het toch ook graag eens gehoord...
maar 'k heb 't staat er weer op nu
meirhaeghe en nys in de nieuwe wereld (radio1)
greetz
ja, ik ben er niet zeker van, Filip zal het allicht beter (moeten?) weten, en het feit dat hij er over spreekt alleen al, zal allicht inhouden dat hij mag gaan.Point7 wrote:Volgens mij mag dat nog wel als ze hun schorsing hebben uitgezeten.Monza wrote:ha, bedankt, want ik had het niet rechtstreeks gehoord.
Ik geloof in Sven.
Maar ik heb de vraag of iemand met een dopingverleden nog wel nr de Spelen mag. Dus ik vrees dat we Filip niet meer op de Spelen zullen zien...
- fiete R-vrouw2
- Mountainbiker
Post by fiete R-vrouw2 »
mooi intervieuw en k'hoop echt da filip terug komt en ben daar bijna zeker van!!!