12/06/05 Hagelandse chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
touchdownbiker
Mountainbiker

12/06/05 Hagelandse chrono

Post by touchdownbiker »

welle zulle der met nen hele hoop zijn en de stemming is al redelijk gespannen, kwestie van de psychologische oorlogsvoering met den bike op te drijven. This precies of der bij die hoop hun leven vanaf hangt zo gaan ze al te keer tegen een :-D :-D . Maar allee, laatst wille kik nu toch ik niet zijn zanne :oops: :oops: dat moet ik dan weer een heel jaar aanhoren ook al rijd ik mee voor mijn eigenzelf.
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Iegienie wrote:
Tinky-Winky wrote:Hebben jullie wat snoeiwerken laten doen rond Houwaart ?
Zoniet vertrek ik in lange broek :lol:
morgenochtend gaan we het ganse parkoers rijden, en zien hoe het zit met het benodigde snoeiwerk. de netels gaan we proberen aan te pakken (zelf), aan het lange gras gaan we niet beginnen. tis mtb he, tis geen zanettebakritteke... :-D
Netels en lang gras vallen nog wel mee, het zijn voornamelijk takken waar ik last mee heb. Ook omdat ik bij takken de spontane reactie uitlok om deze in mijn rugzakje te laten kruipen..Om nog te zwijgen van dienen driehoek op mijne kop..
Ik weet natuurlijk niet langswaar jullie allemaal rijden, maar sommige singletracks zijn een stuk minder leuk, net omdat ze zo dichtgegroeid zijn.
Altijd beter op voorhand iets te zeggen, dan bakken commentaar na de tocht he.. :wink:
Alvast bedankt voor de drinkbus...
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Iegienie wrote:
ATEGEV wrote:Woar kan ik mijn gerief leggen tijdens de rit??
ben je met de trein ?

gewoon ergens vragen aan de inschrijvingen, zij zullen het wel ergens kwijt kunnen. no problemo. Ik zal hen op de hoogte brengen.
ja

dank u

8) :-)
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

vandaag laatste komplete run van het parkoers gedaan.

Hier een paar extra gegevens :

totaal 72.1km, 950hm.
Bevoorrading 1 op 22 à 23 km (afhankelijk waar ze juist exactemento komt, misschien wordt ze wat verplaatst om gemakkelijker aan kraantjeswater te komen, voor het geval we in de onverwachte problems zouden komen)
Bevoorrading 2 is op 48.5 km

Het parkoers bolt dus fantastisch voor het ogenblik. Als het niet meer zou regenen tot zondag, dan zouden er supertijden kunnen gerealizeerd worden (er is zelfs geen stof), maar... het weerbericht belooft dat het niet droog zal blijven.

die single tracks : idd. een paar zijn overgroeid, misschien minder leuk voor sommigen, maar ikzelf vind dat megacool...
in de vorige twee weken is het gras dus enorm hoog opgeschoten, en de netels zijn er nog wel, maar een pak minder aggressief dan toen.
takken en zo, tja, ik heb ook met een rugzakje gereden (geen camelbackdinges), en heb er geen last van gehad.

en tja, tis mtb he. hier en daar loopt er al eens iets niet helemaal juist, part of the game...
BSB
Mountainbiker

Post by BSB »

Is het parcours al uitgepijld? :roll:
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

BSB wrote:Is het parcours al uitgepijld? :roll:

neen, ik ben de parkoersontwerper.

mijn wederdienst aan alle medeorganisatoren die ons elke week weer willen verrassen met een schitterende rit...
Nr 11
Mountainbiker

Post by Nr 11 »

Iegienie denk dat ik je gezien heb wij stonden in de weg met de kraan na de afdaling van de orleans toren
Nat zal het niet geweest zijn je zag er nog net uit hoop dat het zondag ook zo is en anders is het zo maar wat modder kan geen kwaad ,het is voor iedereen toch hetzelfde de rillaarse bikers zullen er ook zijn
nr 11
www.rillaarsebikers.be
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

cubebiker wrote:Iegienie denk dat ik je gezien heb wij stonden in de weg met de kraan na de afdaling van de orleans toren
Nat zal het niet geweest zijn je zag er nog net uit hoop dat het zondag ook zo is en anders is het zo maar wat modder kan geen kwaad ,het is voor iedereen toch hetzelfde de rillaarse bikers zullen er ook zijn
nr 11
www.rillaarsebikers.be
jip jip jip, ben daar gepasseerd, eigenlijk gestapt...
Er lag enkel op één plaats een zwaarder bollende afdaling, de rest : superstofsnel...
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

onder de rubriek "Chrono"-"Nieuws" van de www.hagelandsechrono.be komen een aantal last-minute nieuwtjes en wetenswaardigheden over de chrono. Blijf het in de gaten houden !!!
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

=D>

Schoon initiatief voor tsjoek-tsoekies.

:-)
Post Reply