Energy-bars

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Guest

Post by Guest »

Point7 wrote:
maurice wrote:die van de aldi vond ik laatst ontzettend goed meevallen. Ene van mijn nederlandse ( hoe kan het ook anders :lol: ) collega's van het nL forum had deze bij. En omdat mijn koekske een beetje over datum was ( smaakte een beetje als een oude .................fill in), deze eens geproefd.
Welke van de Aldi zijn dat juist ? merk ?
Ik zou de naam zo niet weten :oops: ... aan de rest HELP???? [-o< ...

Zal Rolling thunder eens moeten vragen naar de naam. :oops:
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Ik weet het antwoord: er staat geen merk op, gewoon energy bar.
Je moet ze trouwens niet meer gaan zoeken in de Aldi, was een eenmalige aanbieding (die wellicht om de zoveel tijd terugkomt) :wink:
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Ik koop de repen 'Muesli +' in de colruyt, lekker !! :lol:

groeten,
Casper :lol:
Guest

Post by Guest »

casper wrote:Ik koop de repen 'Muesli +' in de colruyt, lekker !! :lol:

groeten,
Da's nou het hele probleem dat ik heb hey, ik krijg da spul dus echt niet omlaag. De enige energiereep die ik tot nu toe verwerkt kreeg was die van de Aldi en ook nog eentje van powerbar. ik heb een hekel aan die stukskes of aan die droge smaak. Verder krijg ik niks met noten in omlaag. Iemand sugesties op dat vlak?
casper
Mountainbiker

Post by casper »

maurice wrote:
casper wrote:Ik koop de repen 'Muesli +' in de colruyt, lekker !! :lol:

groeten,
Da's nou het hele probleem dat ik heb hey, ik krijg da spul dus echt niet omlaag. De enige energiereep die ik tot nu toe verwerkt kreeg was die van de Aldi en ook nog eentje van powerbar. ik heb een hekel aan die stukskes of aan die droge smaak. Verder krijg ik niks met noten in omlaag. Iemand sugesties op dat vlak?
Zo zie je maar hé, hoe smaken, enz... kunnen verschillen???
Tip : gewoon zoveel soorten mogelijk proberen, der zal er U wel 1 bevallen :wink:
Bij mij was het ook zo, deze is voor mij de beste :lol:

groeten,
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Ik zweer bij H5 voor de smaak,mals en goed verteerbaar.Dit gebruik ik altijd in het begin van een marathon nadien ga ik over op Extran om het 1u1/2 een drankje.Dit doe ik zo al jaren.Bij lange marathons ga ik de dag tevoren, indien ik het parcours ken, deze onderweg verbergen.Altijd wat gewicht gespaard bij lange beklimmingen.
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

roger wrote:Ik zweer bij H5 voor de smaak,mals en goed verteerbaar.Dit gebruik ik altijd in het begin van een marathon nadien ga ik over op Extran om het 1u1/2 een drankje.Dit doe ik zo al jaren.Bij lange marathons ga ik de dag tevoren, indien ik het parcours ken, deze onderweg verbergen.Altijd wat gewicht gespaard bij lange beklimmingen.
Opletten van de kaboutertjes en de eekhoorns want die zijn verzot op die dingen.
Symtex
Mountainbiker

Post by Symtex »

levi wrote:
roger wrote:Ik zweer bij H5 voor de smaak,mals en goed verteerbaar.Dit gebruik ik altijd in het begin van een marathon nadien ga ik over op Extran om het 1u1/2 een drankje.Dit doe ik zo al jaren.Bij lange marathons ga ik de dag tevoren, indien ik het parcours ken, deze onderweg verbergen.Altijd wat gewicht gespaard bij lange beklimmingen.
Opletten van de kaboutertjes en de eekhoorns want die zijn verzot op die dingen.
Die is goed :lol: :lol: :lol: dacht dat die eerste alleen maar plopkoeken aten.
Ge moet ook nog weten waar je ze verborgen hebt :wink:

Symtex
Spyder
Mountainbiker

Post by Spyder »

Zen die van de lidl gaan halen , alle 3 smaken maar aangezien ik ni wist welke ik lekker ging vinden :D

zondag testen ;)
Spyder
Mountainbiker

Post by Spyder »

vandaag die van lidl geproefd ( orange ) was ni lekker

hopelijk is appel of kers beter !
Post Reply