Waar kopen jullie goedkope energy-bars.
Mvg,
DV
Energy-bars
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
-
Guest
Post by Guest »
die van de aldi vond ik laatst ontzettend goed meevallen. Ene van mijn nederlandse ( hoe kan het ook anders
) collega's van het nL forum had deze bij. En omdat mijn koekske een beetje over datum was ( smaakte een beetje als een oude .................fill in), deze eens geproefd.
- Point7
- Mountainbiker
Welke van de Aldi zijn dat juist ? merk ?maurice wrote:die van de aldi vond ik laatst ontzettend goed meevallen. Ene van mijn nederlandse ( hoe kan het ook anders) collega's van het nL forum had deze bij. En omdat mijn koekske een beetje over datum was ( smaakte een beetje als een oude .................fill in), deze eens geproefd.
Die van den Aldi zijn niet slecht maar die van den Lidl ogen daartegenover veel 'professioneler'. Zo met hostie rond tegen het smelten.
En het belangrijkste: lekker (evenwel persoonlijk) en ze vullen beter dan die van den Aldi.
Vorige week aangeraden door mijn Oelawapper van een schoonbroer. Voor ne keer had 'm nog gelijk ook.
Zitten er drie in een doos (merk Fitness en nog iets). De prijs ergens rond de 40 cent het stuk of 1 € voor een doos.
En het belangrijkste: lekker (evenwel persoonlijk) en ze vullen beter dan die van den Aldi.
Vorige week aangeraden door mijn Oelawapper van een schoonbroer. Voor ne keer had 'm nog gelijk ook.
Zitten er drie in een doos (merk Fitness en nog iets). De prijs ergens rond de 40 cent het stuk of 1 € voor een doos.
Last edited by ivo on Sun 05 Jun 2005 21:13, edited 1 time in total.
- kristoffer
- Mountainbiker