Biker gezocht omgeving Zaventem

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
jandewilder
Mountainbiker

Biker gezocht omgeving Zaventem

Post by jandewilder »

Wie zin heeft om tijdens de week en in't weekend een te gaan rijden laat hier maar iets achter.
Ben een 22 jarige biker, die nog wel aan zijn conditie aan't werken is. Dus op 't gemak beginnen, maar voor niets uit de weg gaan.
kurre
Mountainbiker

Post by kurre »

Hallo, ik woon in Wezembeek-Oppem, ik moet ook nog alles een beetje bijschaven, maar heb wel zin om af en toe een tochtje te maken. Als dat uitkomt met het werk enzo natuurlijk.
Je laat maar iets weten via Pb.

Groeten
den hazze
Mountainbiker

Post by den hazze »

ik ben nen biker uit velten ( herent ).
laat maar iets weten dan kunnen we nekeer geen biken .
Den Beire
Mountainbiker

Post by Den Beire »

Hoi,

Weet niet of dit nog actueel is, maar ik ben van Zaventem. Ben net herstellende van een schouderbreuk en moet dus ook terug opbouwen. Laat maar iets weten.
Tot binnenkort.

Den Beire
fasteddy
Mountainbiker

Post by fasteddy »

woon in NOSSEGEM, deelgemeente van ZAVENTEM.Ga de zondagvoormiddag dikwijls vlammen in Zonienwoud (ongeveer 60 km)Vaak alleen maar maten die geen schrik hebben om wat conditie op te doen zijn altijd welkom.Ben niet het type om iedereen eraf te rijden want samen uit samen thuis blijft het langst duren.Wie goesting heeft mag altijd mailen.
beire00
Mountainbiker

Post by beire00 »

Kben 24 en van vilvoorde,ook beginnende biker dat conditie probeerd op te bouwen.Zou ook is onbekend terein wille verkennen zonder te spoeien :-D
groetjes bart
Den Beire
Mountainbiker

Post by Den Beire »

Ik ben nu 9 weken out geweest door mijn schouderbreuk. 60 km is op dit ogenblik nog wat teveel voor mij. Ik dacht eerder aan +/- 40 km.

Gr...
Beire
Monza
Mountainbiker

Post by Monza »

IK woon in zaventem en ben altijd op zoek nr fietsgezellen uit de omgeving
fasteddy
Mountainbiker

Post by fasteddy »

Nog mannen uit Zaventem en omgeving.Zondag slecht weer dus bikes in zonienwoud.Wie mee wil mailen en afspraakje maken .Vertrek steeds rond 8h30. thuis (in Nossegem)of spreken af op èèn of andere gemeenschappelijke plaats?R.v zondag 5juni ? Gaaaaaaazzzzz.
Post Reply