Dubbelinterview met Sven Nys en Filip Meirhaeghe
http://www.radio1.be
groeten,
Casper
Post by slow motion »
Code: Select all
Sven Nys doet mee aan het EK... mountainbike. De nieuwe wereld wil het niet op zijn geweten hebben dat Nys onvoorbereid aan dat avontuur begint en heeft Filip Meirhaeghe uitgenodigd om Sven, die er uiteraard ook zal zijn, wat gouden raad te geven.ik heb niks tegen sigrid hoor, maar hoeveelste was ze in Theux ?Schijfrem wrote:Zopas ook effe geluisterd.
Sven zal idd niet met de ene helft van zijn hersens bij het veldrijden moeten blijven en met de andere helft effe aan mountainbike gaan doen.
Akkoord, beide hebben ze genoeg technische bagage en fisiek in huis maar op zo een niveau beide diciplines naast elkaar doen ..... ik weet niet.
Bij de vrouwen hebben we zo iemand: Sigrid Rondelez. Van het zeilen de overstap doen naar het zware mtb, ge moet het maar doen !! Een goed resultaat op een wedstrijd in Vlaanderen is geen garantie voor een mooi resultaat in pakweg Houffalize.
Afwachten hoe Sven het in juli bij zijn 1ste wedstrijd mtb gaat doen !
Duimen hé
Theux weet ik nie maar Houffa bijna laatste ( 2 keer ingehaald door diene vikkingIegienie wrote:
ik heb niks tegen sigrid hoor, maar hoeveelste was ze in Theux ?
Ik vrees dat ze slachtoffer is van de hype, en het misverstand dat strandraces een indicator zijn van wat mtb in dardennen of in dalpen inhoudt...